Toon posts:

3DMark score van 314???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb:

ECS P6BAT-A+ mobo (biosflashed & nieuwe via drivers)
celeron 500mhz watergekoeld
160mb pc133
nvidia tnt2 m64 32mb videokaart
soundblaster 128PCI
52x cd-rom
7200rpm 15g schijf

met 3dmark 2001 haal ik een score van 314!!!
modus 1024*768*32 ZB24 32bit

Waarom is dit zo laag?
mensen met een pc die 2 keer zo traag is halen soms 2000/3000!

Ik snap er niks van!

(bij de weg: met een pII 300@333 op 133fsb mp 2.5 haal ik een score van 209, nog lager!)

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
3dmark2k1 zeker?
celeron + m64 = prut

Verwijderd

Niet te druk over maken. 3DMark2001 stelt vage eisen. Is leuk als je ermee kan stoefen, maar maak je maar net druk als je specs minder zijn. Je spellen doen het toch. :)

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Dan heb ik een 14,274 keer zo hoge score (8>

Verwijderd

Goed, misschien staat dit er al/nog voordat ie gesloten is/wordt :+

Er is een search, en het staat volgens mij ook ergens in een FAQ, die je altijd eerst hoort te lezen :Y)

//edit: had het denk ik verkeert, kon het namelijk niet in een FAQ vinden, maar ik had het waarschijnlijk gelezen in LA [topic=317951/1/25] dit was het draadje :)

Om toch nog een beetje een idee te geven: laatste drivers geinstalleerd :? Ik HAD (mijn broertje heeft hem nu) een soortgelijk systeem met oude drivers 12.40 ofzo en die haalde een score van rond de 900 met 3dmark 2001 onder win2k.

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:37
met een 250mhz pc in 3dmark2k1 een score halen van 2000-3000??? dat is gewoon absoluut onmogelijk hoor

op mijn p3 500 met savage 4 kon ik die benchmark niet eens runnen, dus wees blij dat hij het nog doet.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Topicstarter
de meeste spellen doen het maar er zijn toch ook spellen waarbij ik veel haperingen heb + onscherp blokjes beeld.
ik wil daarom ook een nieuwe processor hebben
de celeron 1200 tuatalin (of hoe je dat ook schrijft) die op een powerleap zit in slot1 omdat de proc anders niet in mobo past. Hoeveel kost zo`n powerleap eigenlijk?

maarja, waarom is die m64 prut?
Is dat de enigste reden waardoor ik 2000 punten verlies?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

In 3DM2001 (niet 2k1) kan je alleen echt hoge scores halen met een GF3, omdat je anders sowieso 1 benchmark niet kan draaien.

Eigenlijk een beetje een lame streek :(
* Demo heeft zelf wel een GF3, maar 't is nu zo moeilijk vergelijken met mensen met een GF2U etc)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
ik heb trouwens win98 OS
( er komt ME op)

Verwijderd

Topicstarter
ok dus als ik die 3dmark 2k1 gebruik kan ik alle benchmarks draaien? dan ga ik die ff downloaden.

Verwijderd

Heb je altijd met dat soort kaartjes.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
3d mark 20001 is er om je videokaart te testen en aangezien een tnt2 op zich voor de test gewoon te langzaam is zal je 3d mark score ook nooit hoog worden met die kaart.
[offtopic]
waarom ze dan ook nog in nieuwe computers soms een tnt2 stoppen vraag ik me ook af :S of een geforce 2 mx in een "NIEUWE" computer ik lach me dood :D :D
[offtopic]

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Op dinsdag 04 december 2001 20:13 schreef allanzoet het volgende:
ok dus als ik die 3dmark 2k1 gebruik kan ik alle benchmarks draaien? dan ga ik die ff downloaden.
3dmark 2k1 = 3dmark 2001 ;)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
ff offtopic:

ik wil op mijn mobo een celeron 1200 zetten met die speciale core. Nou past dit eigenlijk niet maar het schijnt dat je met een powerleap of conveter de celly er toch op krijgt. wat is een powerleap, hoe werkt het en hoe duur is het en waar haal je het en, is het geen lulkoek?

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op dinsdag 04 december 2001 20:10 schreef Demoniac het volgende:
In 3DM2001 (niet 2k1) kan je alleen echt hoge scores halen met een GF3, omdat je anders sowieso 1 benchmark niet kan draaien.

Eigenlijk een beetje een lame streek :(
* GeleFles heeft zelf wel een GF3, maar 't is nu zo moeilijk vergelijken met mensen met een GF2U etc)
als jij nou effe die 1e benchmark uitzet, kan je hem wel vergelijken! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 20:16 schreef Tachyon het volgende:

[..]

3dmark 2k1 = 3dmark 2001 ;)
\

waarom zegt demoniac dan dat je verschillende bench in 3dm2001 (niet in 2k1) niet kan draaien?

moet dan toch verschillend zijn?

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

Klik hier om te zien wat hij bedoelt... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 20:18 schreef allanzoet het volgende:
ff offtopic:

ik wil op mijn mobo een celeron 1200 zetten met die speciale core. Nou past dit eigenlijk niet maar het schijnt dat je met een powerleap of conveter de celly er toch op krijgt. wat is een powerleap, hoe werkt het en hoe duur is het en waar haal je het en, is het geen lulkoek?
sorry voor fucken maar heeft iemand op bovenstaande vragen een antwoord?

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

Misschien als je even zoekt? ;)

Verwijderd

Topicstarter
maar hij is dus nog niet tekoop?
Pagina: 1