Toon posts:

[OF] Maps met veel vehicles ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke Opperation Flashpoint maps hebben veel auto's tanks en helikopters ???

vooral de heli's vind ik echt stoer multiplayer maar ik kan geen map vinden die er een heeft laat staan meer dan 1 :P

als ik join dan zijn er vaak wel heli's :?

kan ik die maps ergens downloaden of zijn er tutorials om zelf een level te maken met heli's ?

ThnX

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Op dinsdag 04 december 2001 19:59 schreef LooneyD het volgende:
Welke Opperation Flashpoint maps hebben veel auto's tanks en helikopters ???

vooral de heli's vind ik echt stoer multiplayer maar ik kan geen map vinden die er een heeft laat staan meer dan 1 :P

als ik join dan zijn er vaak wel heli's :?

kan ik die maps ergens downloaden of zijn er tutorials om zelf een level te maken met heli's ?

ThnX
Zo moeilijk is het niet een map te maken probeer het ff een half-uurtje (ik probeerde het zelf ook en het is vet simpel ik da was de eerste keer met een map tutorial) :)

Verwijderd

tis echt een eitje; gewoon ff uitproberen.
(tip: dubbelklik op de grond om dingen te plaatsen in de categorie die je er boven hebt geselecteerd zoals bijv. unit, group enz.)

Verwijderd

ja, ik maak altijd wat stoere missies :)

Verwijderd

als ik maps maak , dan pleur ik alle wagens , vliegtuigen , heli`s etc op de map en dan ga ik muliplayer`en *D

Verwijderd

lol :) ik pleur ze op het vliegveld, en mol ze allemaal :)

Verwijderd

Ja , ik ook , daar zo bij Malden toch ?

Verwijderd

ik zet de West partij aan 1 kant, East partij aan de andere kant; dan als commando lekker snipen >:)
Lekker Russen afslachten >:) , Je ziet je *plop* *plop* *plop* 1 voor 1 neervallen >:) lachuh..

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 23:15

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik begin als infanterie squad met het maximum soldaatjes en neem dan 5 tanks in en elke mede multy speler ook dan wordt het 'n ware tankslag

ik gebruik het dus als tank game

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Zie mijn sig en ga naar die site.
Daar staan allemaal maps + beschrijving

Verwijderd

ja als tankgame is het ook errug bruut

Verwijderd

Topicstarter
k ben wat gaan proberen maar hoe maak ik nou een missie waar alle voertuigen in staan die je ook allemaal ZELF kan besturen er zit steeds al iemand in die ik er eerst uit moet schoppen en waar is dat vliegveld dan ergens ??

• Loev
  • Laatst online: 05-02 11:54
Euhh... maybe moet je ze empty maken? :?
Zelfde keuze menu waar west en east staat moet je empty kiezen en hoplla hij is leeg :)
Vliegveld op malden ligt in het Noord Westen, kan je niet missen.
Ik maak altijd goeie MP maps, coop CTF en TDM.
http://members.home.nl/h.a.j.loeff daar kan je ze vinden, en als je er toch bent laat dan ook direct weten hoe je me maps vind?

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:58
We hebben van de zomer eens een keer een LAN gehouden waarbij we ook een custommap speelde met veel vehicles. Vooral de dogfights met de heli's waren erg vet!! Ik weet alleen niet meer welke map dat was :'(...

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
in een echte goeie map moet er geen overvloed aan tanks jeeps, heli's, planes e.d. zijn... althans, dat vind ik natuurlijk :)

• Loev
  • Laatst online: 05-02 11:54
Je hebt gelijk, te veel vehicles en de map moet heel lang laden, en je hebt ook veel lag.

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:58
Op woensdag 05 december 2001 19:31 schreef thesith het volgende:
in een echte goeie map moet er geen overvloed aan tanks jeeps, heli's, planes e.d. zijn... althans, dat vind ik natuurlijk :)
Nou, ik vind het toch altijd erg vet om met heli's rond te vliegen. Lekker over een landweg scheren om daar een tank kapot te knallen >:)!! Ook is het leuk om dogfights te houden met een soort coop: eentje vliegt en eentje schiet. En dat dan tegen elkaar (lekker duidelijk :)).
Pagina: 1