Vanmiddag heb ik rond een uur of 16.00 het volgende mailtje van @Home gekregen:
. Ik ben benieuwd wie nog meer dit voorstel zal accepteren. Ik heb het aan een paar vrienden doorgegeven en ze waren er erg enthousiast over
[edit johnny] Even die naam weggehaald, is wel zo netjes, daarnaast even goede quote tags ingevoegd
Wie hebben nog meer zo'n mailtje gekregen? Ik heb al een mailtje terug gestuurd en gezegd dat ik bereid ben om mee te helpen aan de test. Een extra netwerkkaartje is altijd mooi meegenomenGeachte @Home Abonnee,
Recentelijk heeft u ons benaderd met een vraag of opmerking over Windows XP. Op dit moment ondersteunt @Home nog geen Windows XP. Wij zijn echter druk bezig om Windows XP goed samen te laten werken met de @Home breedband internet dienst.
Om de problemen tussen Windows XP en de @Home dienst in kaart te brengen zijn wij op zoek naar een aantal klanten die op dit moment Windows XP op de PC hebben geinstalleerd en mee zouden willen werken aan een test. Voor de test moet u de Netwerkkaart van uw PC tijdelijk uit uw PC verwijderen en vervangen door een nieuwe Netwerkkaart die @Home u zal toesturen. Daarnaast krijgt u een evaluatieformulier thuis gestuurd met een aantal vragen en installatiestappen die u moet doorlopen. U wordt dan eind volgende week door een medewerker van ons gebeld die u een aantal vragen zal stellen.
Voordelen voor u:
Bij een positief resultaat van de test kunt u @Home in combinatie met Windows XP gebruiken. U kunt altijd nog de oude netwerkkaart blijven gebruiken.
U mag de nieuwe netwerkkaart houden.
Indien u mee wilt werken aan de test kunt u mij via e-mail een bericht sturen. U dient in dat geval de volgende informatie op te geven:
Computerspecificaties:
Geinstalleerde versie van Windows XP: Home edition of Professional ?
U heeft een werkende internet verbinding via @Home gehad (bijvoorbeeld met u oude OS zoals Windows 98)
Hoeveel Intern geheugen heeft u in de PC ?
Welk type processor heeft u en op hoeveel Mhz draait deze ?
Heeft uw PC een USB aansluiting ?
Persoonlijke info:
- Telefoonnummer(s) waar u volgende week overdag en/of 's avonds te bereiken bent ?
- Woonplaats ?
- Hoe lang heeft u al @Home breedband internet ?
Indien u mee wilt werken aan deze test dient u binnen 2 werkdagen te reageren aangezien wij volgende week met de test willen beginnen. U kunt uw reactie sturen naar het volgende e-mailadres: [email]
Bij voorbaat onze hartelijke dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Meneer Aart
Quality Assurance Engineer
Email: meneer.aart@tweakers.net
[edit johnny] Even die naam weggehaald, is wel zo netjes, daarnaast even goede quote tags ingevoegd