panel starten. Hoe mag je zelf uitzoeken, ik weet niet of jij nog een icon voor je console hebt ofzo
Kde, Gnome ?Op dinsdag 04 december 2001 19:31 schreef patryk het volgende:
nu is mij startbalk weg wat ik perongeluk met xkill heb uitgezet maar hoe zet ik hem weer aan?
Iets meer informatie zou niet gek zijn
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
De panel is toch een standaard onderdeel van KDE? Als je nou eens je X server killed (ctrl-alt-backspace), en em opnieuw opstart met 'startx', krijg je em dan niet terug?
Probeer anders het KDE Control Center ff...
Probeer anders het KDE Control Center ff...
Rookworst zonder R is ook worst.
eey thnx werkt ook nog 
zoals je ziet ben ik nog maar echt een n00b maar ik probeer tenminste met iets anders te werken dan windoos
zoals je ziet ben ik nog maar echt een n00b maar ik probeer tenminste met iets anders te werken dan windoos
Goeie zaak, doe je goed... Zal je zien, als je volhoud en het gewoon blijft gebruiken dat je binnen de kortste keren niet anders meer wilOp dinsdag 04 december 2001 19:59 schreef patryk het volgende:
eey thnx werkt ook nog
Rookworst zonder R is ook worst.
/me houd het nog op windows, speel graag spelletjes (DirectX).
Gebruikt wel Mandrake 8.1 als intranet server die ook uitgeschakeld mag zijn.
Gebruikt wel Mandrake 8.1 als intranet server die ook uitgeschakeld mag zijn.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Pagina: 1