Toon posts:

probleem met videokaarten..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok hier de situatie:

ik heb een Geforce 2 pro agp

en een S3 trio64V+ pci in pci slot 4

het geheel zit op een ASUS A7v mobo

als ik nu de S3 kaart als primairy zet dan krijg ik 1 lange beep en 3 korte, daar na krijg ik het bios in zwart wit en in windows is alles weer normaal, zet ik mijn agp kaart als primairy dan geeft hij nix van dit alles alleen dan geeft win2k een probleem (das normaal met die s3 kaart)

wie kan mij vertellen wat hier mis is?

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:15

OutSIdeR

theworldforizabel.la

Misschien zit er een van je videokaarten er niet goed in :??

theworldforizabel.la

Verwijderd

Topicstarter
lijkt mij wel, want anders zouden ze het toch ook niet goed in windows doen ?? :?

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:15

OutSIdeR

theworldforizabel.la

Ik had hetzelfde probleem (volgens mij).
Ik hoorde hetzlefde aantal peepies en toen heb ik ff gekeken naar mijn videokaart en toen zag ik dat ie er niet goed in zit. Dus er goed ingepropt en toen kreeg ik geen peepies meer en kon gewoon normaal weer verder

theworldforizabel.la

Verwijderd

Topicstarter
ik zal ut even proberen.. :z heb toch nix beterz te doen

Verwijderd

Topicstarter
geprobeerd ook in een ander slot helpt niet anders druk ik door me mobo heen, bij koude start doet ie het btw niet...

Verwijderd

heb je ze allebei al eens in een andere comp geprobeert???

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik gedaan.. maar volgens mij is die s3 kaart brak, dus ik zal em ff proberen om te ruilen voor een S3 virge

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem al, het is de monitor, de videokaart detecteerd niet dat er een monitor zit aan gesloten.

als ik namelijk me 19" er aan hang is het wel goed, ik heb de probleem monitor net 2 dagen het is een berlinea 15" zou het kunnen dat er een pennetje mist ofzo?
Pagina: 1