Toon posts:

Problemen met installeren van Modem met XP

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows XP prof. en office XP op mijn compu geïnstalleerd. Ik heb deze geupgrade van W2k pro en office 2000.

Maar nu het volgende, hij HERKEND mijn Motorola SM56 PCI Fax/Modem wel. Maar ERKEND hem niet. Heb de driver van W2k geprobeerd maar accepteert het modem niet. Ik kan namelijk de driver voor XP niet vinden.

Hoe moet ik dit oplossen en weet iemand de driver te vinden voor XP voor mijn Motorola SM 56 PCI Fax/Modem.

Alvast bedankt
:'(

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

concexants chipset?

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Verwijderd

Topicstarter
watte

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 19:10 schreef douweschering het volgende:
Ik heb Windows XP prof. en office XP op mijn compu geïnstalleerd. Ik heb deze geupgrade van W2k pro en office 2000.

Maar nu het volgende, hij HERKEND mijn Motorola SM56 PCI Fax/Modem wel. Maar ERKEND hem niet. Heb de driver van W2k geprobeerd maar accepteert het modem niet. Ik kan namelijk de driver voor XP niet vinden.

Hoe moet ik dit oplossen en weet iemand de driver te vinden voor XP voor mijn Motorola SM 56 PCI Fax/Modem.

Alvast bedankt
:'(
Het werkte bij mij ook niet toen mxstream het niet dee bij ons en ik toch wilde inetten, ik ben er niet uitgekomen.

Verwijderd

Dat probleem had ik laatst ook, Je moet bij land instellingen het land "USA" instellen en bij modemeigenschappen Compressie uitschakelen.

Verwijderd

Ik kon hier gewoon dat hele neukding niet installeren (d8 ik)...

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik de landeninstellingen veranderen.

alvast bedankt
:D

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij ging het installeren prima, binnen een uur had ik office XP en Windows XP prof. geïnstalleerd.

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
|:(

HERKENT en ERKENT

Expanding the inexpandable

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:05
zeker een software modem dan is er kans dat ie het helemaal niet doet, maar meestal werkten de drivers van 2000 wel hij zegt alleen dat ie niet ondersteunt wordt

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Boeie inzake de spelling, heb je ook een oplossing, kritiek kan iedereen geven. Oplossingen bedenken is altijd een probleem voor dat soort mensen 8-)

Verwijderd

Wellicht dat deze drivers werken:

http://www.e-tech.nu/support/faxmodem_files/downloads/moxp.exe

Dit zijn dus de drivers van de Motorola PCI modem van E-Tech, maar de kans is groot dat deze het ook op andere modems doet

Verwijderd

Leuk dat ik niet de enige WAS met dit probleem.Ik heb het op kunnen lossen door een standaard modem te installeren en toen op internet een modemdriver te halen (aztech).

Ik heb toen wel iets gelezen over w2k drivers instaleren na een aanpassing in het register(in het register van win xp ergens win2000 maken) Ik ga wel ff voor je op zoek.

Verwijderd

Het was trouwens voor een mustek scanner.
Ik weet niet of het werkt dus hang me niet op, maar ik vind het wel het proberen waard.

You ca try following solution:
     1. Start Regedit       

2.in  HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\Current Version
        rename the key "ProduktName"
        from "Microsoft Windows XP"
        in "Microsof Windows 2000"

3. install the  Mustekdriver for Windows 2000

4. Undo the changes in the Registry.

Verwijderd

well is het gelukt??

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas in het weekend weer tijd om het modem te installeren. Mijn Compu-goeroe komt dan ook ff langs...:)

Je hoort nog van me!
Pagina: 1