AvP2 crasht constant

Pagina: 1
Acties:

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik heb een flink probleempje met Aliens vs. Predator 2.
Hij crasht namelijk de hele tijd. En dan niet zomaar een crash, maar m'n hele pc reset.
Ik draai WinXP (en die vind dat maar niets) met de 21.nogwat DetonatorXP drivers.
Behalve AvP2 werkt alles helemaal perfect. Ik het het ook al in win98 en win2k compatibility modes geprobeert, maar in 98 ging 'ie nog sneller onderuit en in 2000 hield 'ie wel een tijdje vol (1e level ofzo) maar daarna weer precies hetzelfde probleem.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Heb je dit ook in andere spellen?

Zo ja:
- Je voeding trekt het allemaal niet zo
- Je cpu wordt te heet

Zo nee:
- Patch ofzo

Globaal:
- Zorg dat je de VIA 4-in-1 drivers hebt geïnstalleerd als je een moederbord met VIA chipset hebt
- Zorg dat je overal de laatste drivers van hebt (vooral de videokaart is van belang).

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Op dinsdag 04 december 2001 19:03 schreef wacko het volgende:
Heb je dit ook in andere spellen?

*Nee, staat in m'n eerste post.

Zo ja:
- Je voeding trekt het allemaal niet zo
- Je cpu wordt te heet

Zo nee:
- Patch ofzo

*Is 't er niet :(

Globaal:
- Zorg dat je de VIA 4-in-1 drivers hebt geïnstalleerd als je een moederbord met VIA chipset hebt

* Zitten standaard bij XP en ik heb een Asus A7M266, die hebben er maar 3 van nodig + 1 amd driver. Dit is het probleem niet.

- Zorg dat je overal de laatste drivers van hebt (vooral de videokaart is van belang).

*Had ik, (totdat vandaag de 23.nogwat uitkwamen)
Heeft iemand anders ook problemen met AvP2 (onder XP met een Geforce2 pro?

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

Hey,

Ik heb een asus agp versie: 7100 en bij mij wil het spel niet eens opstarten. 8(.

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 20:19 schreef Zeega het volgende:

[..]

Yep ikke, alleen dan met gf2 mx, laatste detonator drivers.
Kan +/- 3 minuten spelen dan knalt heel XP eruit met een bluescreen en een luide piep.
Ben er ook nog niet achter wat het is, maar ach, ik hou me voorlopig wel ff bezig met rtcw en gt/gta3 op de ps2 :9

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 20:19 schreef Zeega het volgende:

[..]

Ik heb XP met een GF2GTS... Zo nu een Crash To desktop (AVP2 is gewoon instabiel), van de rest heb ik nergens last van..

Sorry, kan je niet echt helpen dus.. misschien een Hardware conflict?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:37

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb Win XP een Gforce2 PRo en een amd761 chipset (DDR), werkt allemaal perfect...

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 17:44

delorean7

Let's take the Aston toni

Ik draai XP met gf2mx, asus a7v, 1,4 ghz athlon no probs

Maar WAAROM wil je dit spel spelen? Het is lelijk, slecht en eigenlijk slechter dan digger (en das maar lichtelijk gechargeerd)
Pagina: 1