[Router] Vigor2200e niet meer bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:18
Weird!

SInds een paar dagen geen verkeer meer via de router mogelijk. Ik ergens anders op internet kijken voor oplossing. Blijkt het dat ik mijn firmware moet uploaden (ACT en led ernaast knipperen). Zo gezegd, zo gedaan. Zou je denken. Ik kan namelijk mijn router niet bereiken. Heeft iemand anders dit probleem wel eens gehad? Ik heb mijn Lan-instellingen ook al een keer aangepast dat hij altijd naar 192.168.1.1 moet gaan en dat ook ingevuld in de uploadtool, maar dan krijg ik een time-out.

Ik draai winXP en standaard netwerkkaart. Ik kan alleen met mijn adslmodem wel internetten.

And Bob's your uncle ...

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
ik heb dat ook een keer gehad en kon er toen alleen nog met telnet komen, daarmee de boel weer goed gezet en daarna was het voor mij ook weer mogelijk met http :)

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 08:22

ralfbosz

xm create bosz -c

Iemand nog een scriptje voor windows om dat bakje te resetten ;) hm, denk dat ik maar eens op zoek ga naar perl for windows of expect (die ken ik beter ;)

Had vandaag last dat kastje niet automatisch terugkwam na een storing bij @Home. Pas na de reset (via webbrowser) kwam er weer een ip-adres. Erg lastig...

rm -r *

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:18
En telnet doet het ook niet meer :(

Echt helemaal clueless!!

And Bob's your uncle ...