“The world is a book and those who do not travel read only one page”
Als je een abonement hebt heb je waarschijnlijk geen SIM-LOCK.
Als je een prepaid telefoon hebt wel maar die kan je meestal na een jaar gratis laten vewijderen.
Binnen het jaar kan ook maar dat kost dan geld.
Dit soort vragen is echter niet gewenst op GOT.
Lees de FAQ:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19#19
Als je een prepaid telefoon hebt wel maar die kan je meestal na een jaar gratis laten vewijderen.
Lees de FAQ:
Uit de FAQ
Weet iemand een unlock proggie voor mijn telefoon??
Er is momenteel een rechtzaak gaande over het al dan niet illegaal zijn van unlocken. Tot aan de uitspraak is het hier helaas verboden om erover te praten.
Waarom?
Hierover zijn al een aantal serieuze threads geweest, waarvan deze de meest recente, en ook waarschijnlijk de duidelijkste en meest uitgebreide is.
Een van de belangrijkste redenen is de volgende: zodra zou blijken unlocken illegaal is, is alle informatie die wij daarover aanbieden ook illegaal.
We zouden daardoor dus strafbaar bevonden kunnen worden voor het helpen bij criminele activiteiten.
Daarnaast zouden we dan onmiddellijk alle oudere topics over unlocken moeten verwijderen, hetgeen een onmogelijk karwei is.
Aangezien schuldig bevonden worden aan een strafbaar feit desastreus voor dit forum en tweakers.net zou kunnen zijn, zijn we dus zeer behoedzaam hiermee en staan we het dus in afwachting van een uitspraak niet niet toe.
Verwijderd
idd hier sluit ik me helemaal bij aan mag dus nietOp dinsdag 04 december 2001 18:55 schreef GaMbiNo het volgende:
Als je een abonement hebt heb je waarschijnlijk geen SIM-LOCK.
Lees de FAQ:http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19#19
[..]
Dit topic is gesloten.
![]()