Geforce II GTS op 2fps bij 3Dmark 2001???

Pagina: 1
Acties:

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 18:11
Hee allemaal, zie onderstaande specs.
Ik heb een nieuwe kast om mijn pc heegezet. Ik heb alles heel voorzichtig omgebouwd in een Aopen HQ08 P4. Nu, na deze ombouw actie, heb ik enkel maar 2 fps in 3Dmark2001!
De pc loopt verder prima, alleen de prestaties m.b.t. de 3d acceleratie is dramatisch...Ik heb de nieuwe XP drivers geprobeerd (ik draai winxp), ik heb de bios gereset en gekeken of het met de standaard instellingen wel gaat en ik heb gekeken hoe de VGA kaart in een andere pc draait(prima dus).

Hebben jullie tips? Ik zou graag nog een potje CS doen vanavond maar met 15fps heb ik daar niet veel zin in!

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
pff ik speel cs altijd met 12fps.. niet zeuren ;)

Voor de rest reinstall drivers (nog) eens. Als dat niet helpt dan is er iets goed mis :(

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

je agp in je bios op 128mb of hoger zetten :)
detonater opnieuw installeren :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

ik weet niet of dit een lullig antwoord is maar staat ie ook goed aangegeven in apparaatbeheer???
:?

Verwijderd

Welke drivers zijn dit dan? Probeer eens de 21.81 die draaien bij mij erg goed!

Verwijderd

damn 12fps met een 500mhz pc??? Hoe doe je dat?? Op me andere pc: p2 350, 330 (ong) mb 133Mhz ram, 32mb TNT 2 ultra... en ik heb op 1024X768 een fps van 40 - 50.. en niet getweakt!

Verwijderd

Dit lijkt trouwens wel erg op een" Via 4 in 1" driver probleem!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Hebbie je VIA 4-1 driver geinstalled?

wil wel eens helpen

www.tradealliance.nl

Verwijderd

en wat is het resultaat?

Verwijderd

volgens mij zit ik zo'n beetje met het zelfde probleem

na de instal van d-xp en via 4-1 iets beter maar op een resulutie van 1024/786 32 bit is he nog zwaar zaad zo'n 30 fps nou dat kan met dit asus v770deluxe gf2 gts 64ddr toch wel beter ;) ;) ;)

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 18:11
Nou jongens, ik had een conflict met 1 van de lankaarten dat was het probleem dus. Na de 4-1 drivers ging het alleen maar beroerder lopen.

Bij de weg, kheb mijn athlon opgefikt dus deze topic mag dicht. Ben de trotse eigenaar van een Athlon XP 1600+.

Groetz

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Op dinsdag 04 december 2001 18:55 schreef Unique het volgende:
pff ik speel cs altijd met 12fps.. niet zeuren ;)

Voor de rest reinstall drivers (nog) eens. Als dat niet helpt dan is er iets goed mis :(
Lol zie je sig :), dacht dat ik ongeveer de enigste was met een tx97e :+. HEb je de laatste nvidia drivers:?

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Nvidea drivers voor een voodoo2 heheh ;)

En ik haal die 60 fps ook nog wel in een lege map.. maar elke tegenstander eet zon 10 fps. :p

http://www.daunique.f2s.com/de_aztec0003.jpg
Als je een screenie wilt zien.. das dus zonder smoke/actie etc.
Pagina: 1