"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
pff ik speel cs altijd met 12fps.. niet zeuren 
Voor de rest reinstall drivers (nog) eens. Als dat niet helpt dan is er iets goed mis
Voor de rest reinstall drivers (nog) eens. Als dat niet helpt dan is er iets goed mis
je agp in je bios op 128mb of hoger zetten 
detonater opnieuw installeren
detonater opnieuw installeren
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
ik weet niet of dit een lullig antwoord is maar staat ie ook goed aangegeven in apparaatbeheer???
Verwijderd
damn 12fps met een 500mhz pc??? Hoe doe je dat?? Op me andere pc: p2 350, 330 (ong) mb 133Mhz ram, 32mb TNT 2 ultra... en ik heb op 1024X768 een fps van 40 - 50.. en niet getweakt!
Hebbie je VIA 4-1 driver geinstalled?
wil wel eens helpen
wil wel eens helpen
www.tradealliance.nl
Verwijderd
volgens mij zit ik zo'n beetje met het zelfde probleem
na de instal van d-xp en via 4-1 iets beter maar op een resulutie van 1024/786 32 bit is he nog zwaar zaad zo'n 30 fps nou dat kan met dit asus v770deluxe gf2 gts 64ddr toch wel beter
na de instal van d-xp en via 4-1 iets beter maar op een resulutie van 1024/786 32 bit is he nog zwaar zaad zo'n 30 fps nou dat kan met dit asus v770deluxe gf2 gts 64ddr toch wel beter
Nou jongens, ik had een conflict met 1 van de lankaarten dat was het probleem dus. Na de 4-1 drivers ging het alleen maar beroerder lopen.
Bij de weg, kheb mijn athlon opgefikt dus deze topic mag dicht. Ben de trotse eigenaar van een Athlon XP 1600+.
Groetz
Bij de weg, kheb mijn athlon opgefikt dus deze topic mag dicht. Ben de trotse eigenaar van een Athlon XP 1600+.
Groetz
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Lol zie je sigOp dinsdag 04 december 2001 18:55 schreef Unique het volgende:
pff ik speel cs altijd met 12fps.. niet zeuren
Nvidea drivers voor een voodoo2 heheh 
En ik haal die 60 fps ook nog wel in een lege map.. maar elke tegenstander eet zon 10 fps.
http://www.daunique.f2s.com/de_aztec0003.jpg
Als je een screenie wilt zien.. das dus zonder smoke/actie etc.
En ik haal die 60 fps ook nog wel in een lege map.. maar elke tegenstander eet zon 10 fps.
http://www.daunique.f2s.com/de_aztec0003.jpg
Als je een screenie wilt zien.. das dus zonder smoke/actie etc.
Pagina: 1