Toon posts:

Is dit pakket iets voor een bedrijf ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gaarne graag informatie, om een keuze te maken met dit moeilijke besluit.

Het is voor een bedrijf waarvan ik de homepage moet maken en bij moet houden.

Dit pakket:

25 MB ruimte voor uw website
10 MB ruimte voor uw e-mail
20 pop3 e-mail account
1 ftp account
1 domeinnaam (nl, com, net of org)
20GB datatransfer per maand
Eigen CGI-BIN
PHP 4.0 ondersteuning
Perl 5.1 ondersteuning
Real Audio ondersteuning
Real Video ondersteuning
Javascript ondersteuning
Filemanager
E-mail manager
Statistieken pagina
Webmail functie
Disk Quota tool
Mailinglijst (webversie)
Dit account kost u slechts EURO 110 per jaar
Klik hier om direct dit hosting account te bestellen.

Extra informatie
Uitbreiding
Dit hosting account is op een later tijd stip alleen uit te breiden met meer website ruimte of extra pop3 e-mail accounts. De kosten voor extra website ruimte zijn 30,- per jaar, en een extra pop3 account kost 10,- per jaar. Bij grote account uitbreiden kunt u contact met ons opnemen voor een prijsopgave op maat.

Domeinnaam
Dit hosting account komt incl. een gratis domeinnaam na keuze (com, net, org of nl). Dit geld alleen wanneer de domeinnaam in kwestie een nieuwe registratie is. Bij verhuizingen geld dat alleen een NL domein bij de prijs in zit. Voor het verhuizen com, net of org domeinen kunt u het beste contact opnemen met ons.

Beperkingen
Dit account ondersteund niet de volgende diensten: MySQL databases, onbeperkte datatransfer en Frontpage 2000 ondersteuning. Dit hosting account kan ook niet worden uitgebreid met deze opties.

Voorwaarden
De enige beperkingen die wij stellen aan onze klanten is dat wij geen websites accepteren die rassenhaat verspreiden, adult content hosten, inbreuk maken op de privacy of auteursrechten schenden. Mochten wij vernemen dat u als klant wel dit heeft te staan op uw website dan word u per direct verwijderd van onze server zonder enige restitutie van betaalde bedragen.

Betaling
De genoemde prijzen hierboven zijn excl. BTW en zijn incl. 1 eigen domeinnaam. GixNetworks brengt geen verdere administratie of setup kosten in rekening. Wij brengen alleen administratie kosten a 10% van het factuur bedrag in rekening bij niet tijdig betalen. Alle hosting accounts dienen per jaar vooruit voldaan te worden en de hosting accounts worden op rekening geleverd waarbij u een betalingstermijn heeft van 8 werkdagen. Na het verstrijken van de betalingstermijn krijgt u eenmalig een herinnering per e-mail, daarna word uw account afgesloten en worden de gelden via een andere weg geïncasseerd.

Terugreactie plies...... *D

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Wat wil je ermee?
Hoe groot is het bedrijf?

Nu valt er echt niks over te zeggen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het ligt eraan wat jij precies neer wilt zetten op die website. Wil je een megagrote website maken, dan is 25 MB misschien aan de krappe kant. Wil je Perl / PHP e.d. gebruiken, dan is dit pakket goed, maar wil je bijvoorbeeld een database (MySQL bijvoorbeeld) dan wordt het moeilijk aangezien dit niet mogelijk is.

Dus vertel ons wat je neer wilt zetten... :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Het is een autorijschool. Er moeten de standaard dingen op te komen staan. Zoals een foto van de auto en instructeur, informatie over de rijschool. En ik denk nog 10 andere pagina's.

Het kan niet gemaakt worden met Frontpage 2000, dus dat is een nadeel.

Wil ook iemand even laten weten waarmee het beste de homepage gemaakt kan worden. Kan het ook met Flash ?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 18:35 schreef Kezza-9 het volgende:
Het is een autorijschool. Er moeten de standaard dingen op te komen staan. Zoals een foto van de auto en instructeur, informatie over de rijschool. En ik denk nog 10 andere pagina's.

Het kan niet gemaakt worden met Frontpage 2000, dus dat is een nadeel.

Wil ook iemand even laten weten waarmee het beste de homepage gemaakt kan worden. Kan het ook met Flash ?
Zoals je zelf al zei kan je een website maken in Frontpage, maar dit wordt niet ondersteund. Mocht je toch willen Frontpagen, dan kun je beter naar een andere host die 't wel ondersteunt. Verder kun je kladblok gebruiken, Homesite (HTML editing) en Dreamweaver (soort Frontpage achtig). Het kan natuurlijk ook (helemaal) in Flash..

wat links:
http://html.pagina.nl
http://flash.pagina.nl
http://hosting.pagina.nl

edit:

Je kan de site wel designen met Frontpage, maar de echte 'Frontpage' elementen (gastenboek, tellers en andere dynamische troep) zal niet werken. Waarschijnlijk moet je de site dan ook handmatig uploaden bij de hosting provider.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• day
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 11:42

day

It's a beautiful...

bouw met dreamweaver of adobe spul, dat is goed

kijk ook wat je er op lange termijn mee wilt. met name naar gebruik van applicaties/ database connectie

voor wat je beschrijft wat het moet worden lijkt het me nogal wat. dat kan goedkoper.

las ik nu: javascript ondersteuning? dat is toch client-side? wat heeft die webserver d'r nou mee te maken?

na jah, verkoopverhaal ;)

succes met je pages

De training 'omgaan met tegenslagen' is wederom uitgesteld...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 16:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Voor een kleine website als dat van een rijschool lijkt me dat prima?
Wat foto's van auto's erbij, beetje tekst. Lijkt me makkelijk te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen alvast erg bedankt, maar blijf reageren. Want zoals iedereen weet, de meeste stemmen tellen, ik hoor het het liefst van veel verschillende mensen.

Geen reclame --> even de pagina -->
Het heet GixNetworks.

Verwijderd

lijkt me overkill voor een website met een fototje wat pagina's etc... wat je wil kun je makkelijk voor 1/3 van die prijs krijgen

zie www.webselect.nl

ps:
gix.nl is een eenmanszaak, bestaan 6 maanden pas en zijn GEEN lid van de Stichting Internet Domeinnaamregistratie Nederland, lijkt me niet de beste oplossing voor webhosting...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 16:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 04 december 2001 18:51 schreef Kertje het volgende:
lijkt me overkill voor een website met een fototje wat pagina's etc... wat je wil kun je makkelijk voor 1/3 van die prijs krijgen
Hmm kan ik niet vinden hoor ;). Ik kom uit op een pakket van 11 piek per maand dus duurder dan bovengenoemt.

Verwijderd

Topicstarter
OOO
ps:
gix.nl is een eenmanszaak, bestaan 6 maanden pas en zijn GEEN lid van de Stichting Internet Domeinnaamregistratie Nederland, lijkt me niet de beste oplossing voor webhosting...
Dat verandert de zaak, ja, ik lees het nu ook.

Zou er dan iemand zo vriendelijk willen zijn om voor mij de beste oplossing te vinden, ik heb nu al zoveel gezien.

Ik weet het niet meer.

Eisen:

25 MB webspace
domeinregistratie inbegrepen.
5 pop 3 emailadressen
+/- 1GB dataverkeer.
...

Plies kan iemand dit doen die hier meer ervaring in heeft dan mij, ik ben nog een leek op dit gebied. :+ |:(

Verwijderd

Topicstarter
Nee nee,
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 04 december 2001 18:51 schreef Kertje het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------

Hmm kan ik niet vinden hoor . Ik kom uit op een pakket van 11 piek per maand dus duurder dan bovengenoemt.
Het zijn Euro's, maar de kopeiren plakken heeft het -teken niet meegeplakt.

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 09:49
http://www.vevida.nl --> goede webhosting voor 85 ex p/jaar

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 19:02 schreef Kezza-9 het volgende:
OOO
[..]

Dat verandert de zaak, ja, ik lees het nu ook.

Zou er dan iemand zo vriendelijk willen zijn om voor mij de beste oplossing te vinden, ik heb nu al zoveel gezien.

Ik weet het niet meer.

Eisen:

25 MB webspace
domeinregistratie inbegrepen.
5 pop 3 emailadressen
+/- 1GB dataverkeer.
...

Plies kan iemand dit doen die hier meer ervaring in heeft dan mij, ik ben nog een leek op dit gebied. :+ |:(
http://domein.shockmedia.nl/
http://www.2fast.nl/

deze 2 zijn sowieso gewoon goed, er zijn er meer maar deze kan ik je iig aanraden

btw 1gb/maand is wel erg weinig, zeker als je 25mb webruimte denkt te gaan gebruiken...

maar je kunt vrij specifiek zoeken op www.webselect.nl en www.webhosters.nl

Verwijderd

Is voor een autorijschool 25 mb niet beetje veel? En Real Audio en Real Video hebben ze niets aan IMO

Ik zou eerder een 5 of 10 MB accountje zoeken ofzo, meer dan genoeg denk ik.

btw: Javascript ondersteuning -> Dan zou ik er zeker voor gaan! *proest*

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 20:07 schreef tjetta het volgende:
btw: Javascript ondersteuning -> Dan zou ik er zeker voor gaan! *proest*
:+

Verwijderd

Topicstarter
http://www.vevida.nl --> goede webhosting voor 85 ex p/jaar
Ja, dit is idd een lekkere werkt lekker, heb ik al geprobeert !

Bvd

Verwijderd

Er word in deze "draad" gezegt dat GixNetworks nog maar zes maanden bestaat. Leuk maar kijk even goed invervolg !! De domeinnaam gix.nl bestaat inderdaad nog niet zo lang (mei 2001) maar het bedrijf zelf (controleer via kvk.nl) is een handelsnaam van een ander bedrijf die toevallig al iets langer bestaat... dus voordat je een conclusie bedenkt dmv een controle op basis van een domeinnaam via nic.nl of zoiets even kvk.nl controleren.

Oh ja... enne over geen SIDN lid controleer nog even verder en vergelijk de SIDN lid en de namen van de bedrijfs c.q. contact personen bij het SIDN lid van van Gix.nl Dan word er misschien iets meer helder ??? dwz 2 bedrijven die samen werken met 1 SIDN lidmaatschap waardoor kosten bespaard worden en dus een iets betere prijs gehanteerd kan worden...

Over dat javascript ondersteuning, volledig terecht jullie commentaar, maar wij krijgen regelmatig verzoeken of javascript word ondersteund vandaar... gemakzucht ?

Verwijderd

Er word in deze "draad" gezegt dat GixNetworks nog maar zes maanden bestaat. Leuk maar kijk even goed invervolg !! De domeinnaam gix.nl bestaat inderdaad nog niet zo lang (mei 2001) maar het bedrijf zelf (controleer via kvk.nl) is een handelsnaam van een ander bedrijf die toevallig al iets langer bestaat... dus voordat je een conclusie bedenkt dmv een controle op basis van een domeinnaam via nic.nl of zoiets even kvk.nl controleren.
ehh.. als ik dit goed lees heeft men dus gewoon gelijk. Dat het 'moederbedrijf' langer bestaat is iets wat hier niet ter discussie stond. Overigens zie ik je niet tegen het begrip 'eenmanszaak' ageren, dus wat dat betreft zou ik de term 'moederbedrijf' met een korreltje zout nemen. Overigens, er van uit gaande dat het idd. een 1mans zaak
is, hoe verklaar je deze opmerking vd. website:
'Naast betrouwbare servers (het meest essentiële misschien wel) beschikt GixNetworks over een ervaren team'
Nog een vraag naar aanleiding vd website:
De nieuwe server heeft de ns namen ns1.gixnet.nl en ns2.gixnet.nl
begrijp ik hiermee dat de redundantie niet aanwezig is? Immers zowel de primaire als de secundaire nameserver draaien op 1 machine?
Oh ja... enne over geen SIDN lid controleer nog even verder en vergelijk de SIDN lid en de namen van de bedrijfs c.q. contact personen bij het SIDN lid van van Gix.nl Dan word er misschien iets meer helder ??? dwz 2 bedrijven die samen werken met 1 SIDN lidmaatschap waardoor kosten bespaard worden en dus een iets betere prijs gehanteerd kan worden...
Het komt mij meer voor als 1 persoon die als een gek bedrijfsnamen uit de grond aan het stampen is.
//edit voor alle duidelijkheid.. dat andere bedrijf waarmee gix.nl samenwerkt is brinkhorstdotcom ofzo.. eigenaar.. jawel.. dezelfde. Hij werkt dus met zichzelf samen.

Ik zie dat jullie jarenlange ervaring hebben met het implementeren van zowel websites als e-commerce systemen.. heb je ook een portfolio?

Het is niet m'n bedoeling je de grond in te stampen maar er zijn tegenwoordig zoveel van dit soort bedrijfjes dat het lastig is het kaf van het koren te scheiden.

Verwijderd

ooooohh.. je moet je huiswerk nog iets beter doen..
ga naar http://www.gix.nl, klik op het 'menuframe', selecteer 'view source' en zie daar:
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
Eerlijk gezegd zet dat het 'webdesign' aspect een beetje in een ander daglicht..

//edit even 'meneer brinkhorst' weggehaald, klonk wel erg negatief.

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 17:19 schreef hezik het volgende:

<knip>

Overigens, er van uit gaande dat het idd. een 1mans zaak
is, hoe verklaar je deze opmerking vd. website:

<knip>
Een eenmanszaak kan toch ook personeel in dienst nemen lijkt me ?

Verwijderd

Tuurlijk kan dat.. echter wekt hij op z'n site de indruk dat hij een vast ervaren team heeft. Dat is iets anders dan een eenmanszaak die ambulant personeel in dienst heeft.

nogmaals het is niet mijn bedoeling 'm de grond in te trappen maar er spreekt wel veel tegen 'm. Minstens 3 bedrijfsnamen bij 1 persoon, dat frontpage-geintje etc.

Dat is het mooie van een forum, hij heeft de kans het recht te zetten.

Heb overigens ook wel iets in z'n voordeel gevonden; z'n eigen site laad lekker snel (ziet er voor de rest niet uit, maar das meer een kwestie van smaak)

//edit
ik lees het na en zie dat je waarsch. vast personeel bedoelt, niet ambulant. Ja natuurlijk, dat kan. We zullen op z'n eigen reactie moeten wachten om het te weten :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Eenmanszaak is slechts een rechtsvorm, zegt helemaal niks over het bedrijf. Ik zit ook met meerdere mensen in een bedrijf terwijl dat ook gewoon een eenmanszaak is.. is belastingtechnisch voordeliger en scheelt een hoop gedoe.
En SIDN lidmaatschap is ook niet echt nodig, dat wil alleen zeggen dat ze zelf .nl domeinen kunnen registreren, big deal.. dat kan elke aap krijgen, zegt dus niks over het bedrijf.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Gix lijkt me idd niet zo heel erg betrouwbaar, mede op grond van wat bovenstaande personen zeggen.

Mocht je er toch willen hosten, dan lijkt me voor een simpele site een 'Ultra Light' of 'Light' pakket ruim voldoende. Je kunt dan altijd nog upgraden. De prijzen zijn trouwens excl. BTW, let daar op.

Je ziet trouwens wel vaker bij eenmanszaken dat ze zich 'wij' noemen. Dat staat professioneler en is op zich niet zo'n grote schande.
Pagina: 1