Hoeveel dB(/A) maakt de Enermax 350 Watt voeding?

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:20
Zoals de topic-titel al zegt: Hoeveel dB(/A) produceert de Enermax 350 Watt voeding? Kan ik voor de stilste PC beter deze Enermax voeding gebruiken of de standaard 300 Watt voeding die in mijn nieuwe Aopen HQ-08 Bigtower zit?

Een andere vraag: Ik heb een Titan processorcooler "geleend" die een geluidsproductie van 26 dB/A heeft, is dit in vergelijking met andere processorcoolers veel of juist weinig?

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:20
Niemand?

Verwijderd

In vergelijking met een Aopen voeding is die enermax
zeer stil.
Ik kan het weten heb ze allebei, alleen je moet wel zorgen dat je de GOEDE Enermaxversie hebt met de vernieuwde
onderkap.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Op woensdag 05 december 2001 00:36 schreef PietjePentium het volgende:
In vergelijking met een Aopen voeding is die enermax
zeer stil.
Ik kan het weten heb ze allebei, alleen je moet wel zorgen dat je de GOEDE Enermaxversie hebt met de vernieuwde
onderkap.
die 'vernieuwde' onderkap is inmiddels al niet zo nieuw meer, je kan tegenwoordig alleen nog maar nieuwe kopen.

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Om 'foute' aanschaf te voorkomen, wat is de correcte type aanduiding van die nieuwe uitvoering? Vooralsnog ga ik er tenminste van uit, dat uit dit gegeven het onderscheid oud/nieuw valt op te maken.
Er zullen ongetwijfeld nog bedrijven zijn, die e.e.a. nog op de plak hebben liggen.

The desire to know is natural to all good people!