Toon posts:

hotline server en freesco?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he,

ik zit met een probleem. mijn hotline server wil niet werken. ik heb 2 pcs achter een freesco servertje staan en met eentje wil ik weer mijn hotline server opzetten.

nu heb ik wel iets gelezen over een ftp server op die freesco bak zelf kan installen, maar daar wil ik later een webservertje op draaien, en heb maar een kleine schijf erin zitten..

ik zou graag met hotline mijn ip adres van isp willen gebruiken, maar dat lukt niet...(die is al toegewezen), dus gebruik ik mijn lokaal ip adres, maar dan werkt alles niet, niemand kan dan inloggen...

wie o wie kan me hierbij helpen?

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:59
Dat moet je doen met port=forwarding, kan je gewoon via de web-admin doen

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 10:58
Ow.. enne als je geportforward heb, effe via een ander netwerk (inbellen of bij de buren) testen, want als je naar je eigen server forward, kan je er vanaf je eigen netwerk met www.eigenurl.iets niet opkomen. Je moet dan de server rechtstreeks aanspreken (//blaat/blaat/blaat.iets)

plz.. correct me if i'm wrong. Ik vindt het zelf nogal zuigen.

Sidekick out..

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Op woensdag 05 december 2001 13:17 schreef Sidekick het volgende:
Ow.. enne als je geportforward heb, effe via een ander netwerk (inbellen of bij de buren) testen, want als je naar je eigen server forward, kan je er vanaf je eigen netwerk met www.eigenurl.iets niet opkomen. Je moet dan de server rechtstreeks aanspreken (//blaat/blaat/blaat.iets)

plz.. correct me if i'm wrong. Ik vindt het zelf nogal zuigen.

Sidekick out..
je komt er dan niet op met port forwarding enzo nee, maar //blaat/foo/bar is toch echt alleen windows networking, dus dat gaat zowiezo niet werken :)

Hotline moet je pooty 5500 forwarden als ik het me goed herinner, maar ik weet het niet echt zeker meer (heel lang geleden dat ik hotline gebruikt heb)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.