Ik blijf het toch maar frapant vinden dat iedereen problemen heeft met de tv-out van zijn kaart met beta detonator drivers.
Ik heb een ASUS v8200Ti200 DELUXE en hiervoor had ik een ELSA Gladiac Geforce 2 Ultra. Beide kaarten hadden/hebben een tv in en uitgang en ik heb met beide kaarten nog nooit gehad dat ik de tv in of uit niet had kunnen gebruiken met welke drivers dan ook. Dit alles onder Windows XP.
Het maakt niet uit welke drivers ik gebruik. Ik heb nog nooit de orginele drivers van ELSA of ASUS zelf gebruikt omdat deze meestal achterlopen.
Ook is de beeldkwaliteit echt niet slechter door de fabrikant zijn drivers te gebruiken. De chip kan een bepaalde kwaliteit uit geven en je kunt met software alleen nog maar wat filters er over heen gooien zodat alles bijv. wat blurrier wordt en het dus lijkt alsof het mooier beeld geeft. Meestal wordt dit niet gedaan en is dit alleen maar mogelijk met bepaalde software.
Verder werkt voor de ASUS het temperatuur monitor programma wel gewoon onder Windows XP zonder gebruik te maken van de ASUS drivers.
Iemand met een LEADTEK kaart zou dus eens kunnen proberen of het voor deze kaart ook werkt.
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/ASUS_VGA_TOOLS/smdoc176.zip
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB