oke oke, terrecht, maar dan nog...

Pagina: 1
Acties:

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 16:01
Even over dit :

[topic=340587/1/25]

het is dus zo, dat er idd een algemeen topic over is,
maar het is gewoon niet prettig, om van die HUGE topix door te lezen.

Als iemand een probleem heeft, gaat deze echt niet 157 pagina's door zitten lezen, omdat hij MISSCHIEN een kans heeft, dat dit al is besproken :{

En dan nog iets, soms is zo'n topicnaam helemaal niet relevant aan de topic die gesloten wordt, misschien wel over hetzelfde onderwerp, maar als ik een algemeen topic virus zie van virus, 659 replies, dan heb ik echt geen zin, om daar weer iets anders achteraan te plakken.

Het is toch ook compleet chaotisch, om 23 verschillende zaken te bespreken in een topic!!?

ik word hier een beetje moe van :Z en ik weet zeker, dat ik niet de enige ben

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
* WaarAnders herkent dat.
Het wordt juist rommelig door zoiets.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:45
Op dinsdag 04 december 2001 16:29 schreef jooers het volgende:
Als iemand een probleem heeft, gaat deze echt niet 157 pagina's door zitten lezen, omdat hij MISSCHIEN een kans heeft, dat dit al is besproken :{
Heb je maar 3 posts per pagina dan :?

Maar ff serieus, vind wel dat je gelijk hebt.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ja, zo'n algemeen topic heeft een hoop nadelen:

* Wordt weinig naar gekeken, meer in gepost
* Het wordt er heel rommelig door
* Je moet een hoop pagina's doorlezen om te weten of het virus al een keertje voorbij is geweest

Maar

* Zonder dit topic wordt SA helemaal overstroomt met virusmeldingen :)

Persoonlijk vind ik virusvragen best overbodig. Goede antivirusscanner verkomt een hoop, en op de site's van grote antivirus software fabrikanten staat vaak een hele lijst virussen met uitleg en eventuel een patch :)

Edit:
Dit is ook van toepassing :) op de andere "Grote topics" zoals "Hoe is dit systeem" en "hoeveel is dit nog waard". Vindt ze allemaal toch nutteloos, maar omdat er zoveel over gevraagd wordt, is er een groot topic van gemaakt

• Dennis
DR komt zodirect ook een zegje doen, maar zijn filmpje is belangrijker :o

• FragNeck
Op dinsdag 04 december 2001 16:35 schreef justin01 het volgende:
Ja, zo'n algemeen topic heeft een hoop nadelen:

* Wordt weinig naar gekeken, meer in gepost
* Het wordt er heel rommelig door
* Je moet een hoop pagina's doorlezen om te weten of het virus al een keertje voorbij is geweest

Maar

* Zonder dit topic wordt SA helemaal overstroomt met virusmeldingen :)

Persoonlijk vind ik virusvragen best overbodig. Goede antivirusscanner verkomt een hoop, en op de site's van grote antivirus software fabrikanten staat vaak een hele lijst virussen met uitleg en eventuel een patch :)
en als het nou eens een nieuw soort is??!
want:

1 ik kan er niets over vinden
2 MCAfee geen info
3 F-secure ook niet
4 etc, ook niet.
5 niemand herkent het nog....

dan is het toch een beetje onlogisch om dit in zo'n algemeen topic te frotten... IMO

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Had van mij ook niet dicht gehoeven om eerlijk te zijn, het staat nog niet eens vast of het om een virus ging (lijkt er wel op) en omdat het mogelijke virus/trojan nog niet door de virusbedrijven is herkend is deze thread een waarschuwing voor mensen die ook zo'n e-mail hebben gekregen want je vindt op het net echt geen info hierover.

Het is dus een interessant topic omdat het nog niet zeker is dat dit een virus is.
En tevens kan die thread mensen waarschuwen, nogmaals omdat de virusbedrijven dit mogelijke virus/trojan nog niet herkennen.

Misschien als de thread weer open gaat de topictitel aanpassen, ff een (?) erachter zetten oid.

• Devster
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ik ben ook van mening dat algemene topics (nog) niet handig zijn. De search geeft namelijk niet aan op welke pagina van het topic de gezochte woorden staan. Bij een algemeen topic van meer dan 3 pagina's wordt dat gewoonweg irritant.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• We Are Borg

We Are Borg

Op dinsdag 04 december 2001 16:37 schreef jooers het volgende:

[..]

en als het nou eens een nieuw soort is??!
want:

1 ik kan er niets over vinden
2 MCAfee geen info
3 F-secure ook niet
4 etc, ook niet.
5 niemand herkent het nog....

dan is het toch een beetje onlogisch om dit in zo'n algemeen topic te frotten... IMO
Ja, daar heb je gelijk in. Ik ben er ook persoonlijk voor om het algemeen virustopic af te schaffen en alleen virussen die we nog niet kennen te posten :). Heb net ook effe gekeken met nav2002 en niks

• We Are Borg

We Are Borg

Op dinsdag 04 december 2001 16:41 schreef Devster het volgende:
Ik ben ook van mening dat algemene topics (nog) niet handig zijn. De search geeft namelijk niet aan op welke pagina van het topic de gezochte woorden staan. Bij een algemeen topic van meer dan 3 pagina's wordt dat gewoonweg irritant.
Helemaal gelijk in :) Eigelijk zou het verbeterd moeten worden. Ben benieuwd wat de objectieve :P mening van een mod is :)

• FragNeck
Op dinsdag 04 december 2001 16:42 schreef justin01 het volgende:

[..]

Helemaal gelijk in :) Eigelijk zou het verbeterd moeten worden. Ben benieuwd wat de objectieve :P mening van een mod is :)
zoals altijd --> faq... ( :{ )

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 04 december 2001 16:35 schreef justin01 het volgende:
Maar

* Zonder dit topic wordt SA helemaal overstroomt met virusmeldingen
:)
Justin01 slaat de spijker op zijn kop, het zou een grote zooi worden als dat algemeen topic weg zou gaan.
Ja, daar heb je gelijk in. Ik ben er ook persoonlijk voor om het algemeen virustopic af te schaffen en alleen virussen die we nog niet kennen te posten :). Heb net ook effe gekeken met nav2002 en niks
al een x gekeken hoeveel nieuwe virussen er komen in een paar weken :?

dat zijn er niet weinig dus heb je nog steeds SA wat compleet vol zou komen te staan met virus topics.

voor dat 'chaos' is vlgns mij ook het quote knopje uitgevonden zodat je meteen kunt zien op wie er gereageerd wordt.

en nu ff mijn mpegje afkijken :{

• DR
  • Niet online

DR

Op dinsdag 04 december 2001 16:41 schreef Devster het volgende:
zet je aantal posts per page op 999 en gebruik CTRL F :?

• FragNeck
Op dinsdag 04 december 2001 16:48 schreef DR het volgende:

[..]

yeah righT!!! |:(

niet iedereen heeft hier een T2 verbinding...

• Dennis
Op dinsdag 04 december 2001 16:47 schreef DR het volgende:
voor dat 'chaos' is vlgns mij ook het quote knopje uitgevonden zodat je meteen kunt zien op wie er gereageerd wordt.
Mjah, maar er staat niet:
Op pagina 4 van deze thread schreef DR om 18:48 het volgende:
Dat zou wel cewl zijn *D

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Op dinsdag 04 december 2001 16:47 schreef DR het volgende:
Zoals eerder gezegd: een groot algemeen topic is niet handig met zoeken.... :'(

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

kan er geen virus forum komen?

Twitter

• DR
  • Niet online

DR

Op dinsdag 04 december 2001 16:49 schreef jooers het volgende:

[..]

yeah righT!!! |:(

niet iedereen heeft hier een T2 verbinding...
nee ik ook niet, maar als ik iets moet zoeken in een groot topic is dit dus echt wel een oplossing, en plaatjes staan er niet veel in dus zelfs met me 56k lijn zou ik dat nogwel aandurven.

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 16:50 schreef Goten het volgende:
kan er geen virus forum komen?
[topic=339853/1/25]

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Op dinsdag 04 december 2001 16:48 schreef DR het volgende:

[..]

Dat noem ik geen oplossing maar een "workaround".... :D

Edit: Laat maar...

• FragNeck
nou hier dan :

Information about GONE.SCR virus
Sophos has received reports about an in-the-wild email-aware virus which uses the filename GONE.SCR (thus suggesting it is a screensaver).

Subject: Hi
Message text:
How are you ?
When I saw this screen saver, I immediately thought about you I am in a harry, I promise you will love it!

Attached filename: GONE.SCR

Sophos researchers are analysing the virus (known as W32/Goner-A, I-Worm.Goner or Gone), and will issue an IDE update if required. Sophos recommends customers subscribe to our email notification service for information about new in-the-wild viruses.
Furthermore, Sophos recommends customers practise safe computing and block dangerous filetypes such as SCR, EXE and VBS at their email gateways.

dit is dus GLOED NIEUW!!!

en nee, is niet een algemeen virus topicje

ook nog een waarschuwing voor de rest neem ik aan!

• Garfield|IA
  • Niet online
Bedankt voor de melding ! :)

• We Are Borg

We Are Borg

[topic=340806/1]

Ja, ik verander mijn woorden. Het valt idd op, iemand die met dezelfde melding komt. Dan weer een topic, dan weer een, we kunnen niet zonder het algemeen virus topic :)

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 18:36 schreef justin01 het volgende:
[topic=340806/1]

Ja, ik verander mijn woorden. Het valt idd op, iemand die met dezelfde melding komt. Dan weer een topic, dan weer een, we kunnen niet zonder het algemeen virus topic :)
ipv een algemeen topic kan er denk beter een virus forum worden gestart... dan kan je makkelijker zoeken en meer gerichte vragen stellen... en een titel met symptomen of virusnaam...

ik zou zowieso geen vragen posten als ik mijn info op een andere manier kan krijgen (mcafee, sophos e.d.)
Pagina: 1