Toon posts:

Beach Head 2002

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel... :r

Ik vraag mij af waarom mensen zulke spellen uitgeven... gewoon om arme kinderen die iets spectaculairs zien het spel door hun moeder te laten kopen...
Walgelijk gewoon...

URL

Demo

Screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.fusiongames.com/store/catalog/bh2files/BH2sc01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fusiongames.com/store/catalog/bh2files/BH2sc03.jpg

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 08:26

Eranum

geek!

Idd, en het ziet er ook nog :r uit ook.

tää on taas niin tätä

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:18
Jeeezus zo kan ik ook een spel maken: Geef de player een mitrailleur en laat oneindig ventjes uit de ligt flikkeren. En er dan nog geen mooie grafix bij gooien ook :r :r :r

There is no magic.

Verwijderd

ik vind het wel grappig, dat ze zon kutgame kunnen uitbrengen

Verwijderd

en dan nog geld vragennoook, de grappemakers

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Kinders, kinders rustig aan. Beachhead is een klassieker. Ik heb het origineel nog tot diep in de nacht gespeeld. Voor de generatiekloof. Ik heb het dus over de C64 editie.

Als ik dan de blokjes van toen voor de geest haal en dit zie, dan lijkt het me wel eens leuk om beachhead te spelen, zoals het gespeeld had moeten worden. ;)

Dus zeker geen spel om door puppies aangewezen te worden, zodat moeders weer 100 pieken armer is. IMHO is het meer een game voor de gamers van toen en dan met name de sentimentele sukkels... like me! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Toch mensen die het eens zijn met mij :)
Ik vind dat ze van zon spel zelfs een flash spelletje kunnen uitbrengen... het verschil zou niet merkbaar zijn... om ziek van te worden gewoon.
En het is altijd wel lekker je frustratie hier kwijt te raken ;)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Jah wie gaat did nou kopen, behalve dan die mensen die c64 hadden ;)

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Op dinsdag 04 december 2001 18:11 schreef The_Will het volgende:
Jeeezus zo kan ik ook een spel maken: Geef de player een mitrailleur en laat oneindig ventjes uit de ligt flikkeren. En er dan nog geen mooie grafix bij gooien ook :r :r :r
Hehe het ziet er inderdaad niet uit... Pantservoertuigen die uit het niets verschijnen... Als je parachutisten neerschiet verdwijnen ze plotseling... En de besturing (welke besturing?) is helemaal om te huilen...

Dat ze dit spel '2002' durven te noemen...
Doet me denken aan 'Operation Wolf' uit 1987 (!!), alleen was dat leuker...
Pagina: 1