Ik ben van plan een nieuwe 17" monitor te gaan kopen en ik was in de winkel tegen de LG 795FT aangelopen. Nu had ik een aantal vraagjes over deze monitor. Ik zag dat deze monitor niet 2 van die damp-wires heeft, als deze ontbreken heeft dit dan nadelen? Komt dit door de Flattron techniek en zitten daar nadelen aan? Verder had ik een vraagje over de afmetingen. Kan iemand misschien de hoogte, diepte en breedte opmeten voor mij? Ik zit namelijk met een bepaald bureau en anders moet ik die weer gaan verbouwen. Het liefst op de mm nauwkeurig, thnx.
Is die 775FT het zelfde als de 795FT ? En die +, is die groter door die USB hub?
En als dat zo is past ie niet, mijn bureau is 43 hoog en 435mm is meer. En wat is: with T/S, wat bij de maten staat?
En als dat zo is past ie niet, mijn bureau is 43 hoog en 435mm is meer. En wat is: with T/S, wat bij de maten staat?
Verwijderd
Heeft wel een erg lage refresh op de max reso , mijn A705MT van IIyama kan tot 1600*1200 op 60 , 1280*1024 doet ie 75Hz
Lage refresh? Het gaat hier om de 795FT, daarvan vind je niet de specs op de LG site, maar van de 795FT+ wel. Hij is hieraan gelijk, behalve wat betreft de usb-hub en de maten volgens mij. Hij doet volgens mijn info 1600x1200@75Hz.Op dinsdag 04 december 2001 17:27 schreef real_raichu70 het volgende:
Heeft wel een erg lage refresh op de max reso , mijn A705MT van IIyama kan tot 1600*1200 op 60 , 1280*1024 doet ie 75Hz
En verder misschien wordt het wel een iiyama hm704utc of hm703ut, dus wees niet getreurt. En die doen 1600x1200@76Hz
De FT795 En FT795+ zijn geloof ik gelijk, behalve de HUB.
Best wel raar dat iemand gaat zeiken of de refreshrates terwijl de monitor die hij aanvoerd maar 60 Hz. kan op 1600x1200. Ten eerste zijn 1600x1200 er toch niet, op bijna geen enkele 17" (of je zet large fonts en large icons aan, laat dan maar). Als je 1600x1200 wilt draaien: koop dan een 20" monitor (of meer); ten tweede vind ik persoonlijk 1280x960 al wat hoog op een 17", maar dat is eigen voorkeur.
Ik zal de precieze maten ff opzoeken in me Flatron boekje:
Edit, de beloofde specs:
Demensions (with tilt/swivel stand)
- Width 41,50 cm
- Height 43,90 cm
- Depth 43,50 cm
- Mass 21 kg
Volgens plaatje in het boekje zijn beide monitoren even groot maar heeft de Plus wat extra gaatjes achterin (met ook wat extra spul achter het plastic).
Best wel raar dat iemand gaat zeiken of de refreshrates terwijl de monitor die hij aanvoerd maar 60 Hz. kan op 1600x1200. Ten eerste zijn 1600x1200 er toch niet, op bijna geen enkele 17" (of je zet large fonts en large icons aan, laat dan maar). Als je 1600x1200 wilt draaien: koop dan een 20" monitor (of meer); ten tweede vind ik persoonlijk 1280x960 al wat hoog op een 17", maar dat is eigen voorkeur.
Edit, de beloofde specs:
- Width 41,50 cm
- Height 43,90 cm
- Depth 43,50 cm
- Mass 21 kg
Volgens plaatje in het boekje zijn beide monitoren even groot maar heeft de Plus wat extra gaatjes achterin (met ook wat extra spul achter het plastic).
Die tilt/swivel stand, hoe staat ie dan? Iis dat wanneer het front van de beeldbuis gewoon vlak verticaal is, of is dat een beetje achterover gebogen? En btw 21 kg is vrij zwaar voor een 17 inch, een iiyama LS902UT 19 19inch is maar 18 kg. De HM704UTC is 16,6 kg, een verschil van 4.4 kg dat bij lan parties toch niet te verwaarlozen is.Op dinsdag 04 december 2001 18:03 schreef Jake het volgende:
....
Weet echt niemand wat een tilt/swivel stand is?Op dinsdag 04 december 2001 18:03 schreef Jake het volgende:
....
Edit, de beloofde specs:
- Width 41,50 cm
- Height 43,90 cm
- Depth 43,50 cm
- Mass 21 kg
Stand is engels, betekend voetsteun.Op dinsdag 04 december 2001 18:06 schreef J0YR1D3R het volgende:
Die tilt/swivel stand, hoe staat ie dan?
De achterkant is natuurlijk veel lager dan de voorkant; maar als je zo'n bak niet kan plaatsen moet je hem (of een andere 17" eigenlijk) niet nemen, ze moeten ook nog kunnen ademen. Al is een tiental centimeter meestal genoeg.Iis dat wanneer het front van de beeldbuis gewoon vlak verticaal is, of is dat een beetje achterover gebogen?
Ik zou niet weten wat zwaar is, ik zeul er toch nooit mee (en heb geen vergelijking). Jij blijkbaar wel, maar wordt je sterk van johEn btw 21 kg is vrij zwaar voor een 17 inch, een iiyama LS902UT 19 19inch is maar 18 kg. De HM704UTC is 16,6 kg, een verschil van 4.4 kg dat bij lan parties toch niet te verwaarlozen is.
Ik heb nu een 17 inch staan en die past met 3 centimeter vrije ruimte aan de voorkant bovenaan. Ik kan eventueel wel mijn bureau gaan verbouwen, kwestie van plankie een stukkie omhoog.
De enige vraag is, hoe hoog is ie aan de voorkant als de voorkant een hoek van 90 graden maakt met je bureau?
|=beeldscherm voorkant
|
|
|
_______ =bureau
Zoiets
De enige vraag is, hoe hoog is ie aan de voorkant als de voorkant een hoek van 90 graden maakt met je bureau?
|=beeldscherm voorkant
|
|
|
_______ =bureau
Zoiets
Ik heb besloten om heb toch te kopen, bij nader inzien kon ie toch wel op mijn bureau. Ik heb hem voor 620 bij de Mycom Veiling gekocht

En nu maar afwachten of ie binnen gaat komen, bevestigingsmailtje heb ik al gehad.
En nu maar afwachten of ie binnen gaat komen, bevestigingsmailtje heb ik al gehad.
Pagina: 1