Nieuwe Detonator XP drivers

Pagina: 1
Acties:

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 14:20
Gisteren zijn de nieuwe Detonator Drivers voor XP gereleased op http://www.nvidia.com

Release Highlights for Detonator XP v23.11:

Highly optimized DirectX® and OpenGL® pipelines
New OpenGL 1.3 ICD with NVIDIA extensions
NVIDIAs patented Unified Driver Architecture (UDA) supports all products in single a driver binary
Full hardware acceleration of Windows XP
Fastest Windows XP 2D and 3D Performance
NVIDIA XPress Link
Full hardware acceleration for Windows XPs new graphical user interface
Download the Detonator XP Technical Brief for more information
International Language Support
Compatibility fixes
WDM 1.08 Driver for Personal Cinema

Hopen dat we er met CS ook wat aan hebben :9

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

hmm ik heb gisteravond laat (+/- half 12) die detenatordrivers ff gedownload van Nvidia.
weet niet of ik nou al de nieuwe versie heb. :'(

iig zei mijn versie dat het installeren van de drivers gelijk of in de toekomst schade kon aanbrengen op mijn XPsysteempje
hoop dat alles goed blijft gaan

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• CyberTijn
  • Laatst online: 05-02 13:23
ben benieuwd of ze die refresh rate nou eens eindelijk gefixt hebben, want ik wordt daar dus echt schijtziek van.

iedere keer die gewone refresh rate fix installeren is ook nix

Verwijderd

moet je ff op tweakxp.com kijken staat ergens een refreshrate fixer van nvidia... hopelijk werkt cs nu wel goed in opengl.. maar ja nieuwe bug zit er al weer in... XP herkent een bug erin.. kut xp.... damn wat een kut wereld toch... WANNEER HEB K NU EEN NIEUWE PC!!!!

Verwijderd

Ik heb ze ook.
Met 3D Mark 2001 heb ik niet veel verschil, zo'n 8 puntjes verlies zelfs (Win2k), maar dat kan door allerlei omstandigheden komen. Nog geen vastlopers gehad dus ik hou het hier maar op :)

• CyberTijn
goed, ik heb die nieuwe drivers geinstalleerd, en normaal als ik RTCW op 1024 bij nogwat draai, komt het precies mooi beeldvullend op me scherm

nu blijft er dus een groot gedeelte zwart en ik krijg een heeeeeele lage refresh rate

>>>> MENSEN INSTALLEER DIE DRIVERS NIET ALS JE NOG RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN WIL SPELEN!!! <<<<

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
[b]Op dinsdag 04 december 2001 17:24 schreef CyberTijn_ wat geblaat
Onzin :X . Hier werktie prima.

Steam

• Mottebelke
  • Laatst online: 06-02 15:55
In de benchmarks ziet deze driver er goed uit, maar of ie ook echt zo goed is op mijn PC weet ik nog niet. Heb niet zo'n zin om die 6 MB thuis te downen, dus dat doen we morgen op school maar ff :).

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:54
Op dinsdag 04 december 2001 17:24 schreef CyberTijn_ het volgende:
goed, ik heb die nieuwe drivers geinstalleerd, en normaal als ik RTCW op 1024 bij nogwat draai, komt het precies mooi beeldvullend op me scherm

nu blijft er dus een groot gedeelte zwart en ik krijg een heeeeeele lage refresh rate

>>>> MENSEN INSTALLEER DIE DRIVERS NIET ALS JE NOG RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN WIL SPELEN!!! <<<<
Duh, refreshratefix gebruiken en je beeld met de knoppen op je monitor bijstellen |:( |:(

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 17:48 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Onzin :X . Hier werktie prima.
Hiero ook

Verwijderd

/me is blij genoeg met de "oude" drivers
Alsik de nieuwere installeer is me refresh naar de @#*((*@# en ik wil graag gewoon op 100 hz spelen als'et ff kan ;)
Lager dan 100 hz bij counter-strike... Dat vind ik niet te spelen, dan richt ik echt heel scheef :o

• CyberTijn
mja kijk met die refresh rate fix werkt het prima, maar dat moet GVD maar eens afgelopen zijn met dat irri progje, is het nou echt zo moeilijk om de refresh rate hoog te houden met nieuwe drivers ?

NVIDIA weet toch dat het een probleem is ?
Pagina: 1