[SU] waarom wordt er zo traag gereageerd?

Pagina: 1
Acties:

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoi,

een vraagje: waarom wordt er door de mods zo traag in SU gereageerd? Zo heeft het eigenlijk geen zin meer toch?
Er zitten nu 22 topics, waarvan er maar op 3 gereplyd is, en die zijn nog onzin ook.

Is het misschien niet slim om 1 iemand (of 2) telkens daar de boel in de gaten houden en de topics behandelen?

πŸŒžπŸƒ

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Het duurt idd best lang, maar ze hebben ook meer te doen dan naar de SU te kijken :)

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dat is wel vaker zo... :{

• kamerplant
  • Niet online
vandaar mijn iedee om er een aparte moderator voor aan te maken! :)

πŸŒžπŸƒ

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op dinsdag 04 december 2001 15:53 schreef DataBeest het volgende:
Hoi,

een vraagje: waarom wordt er door de mods zo traag in SU gereageerd? Zo heeft het eigenlijk geen zin meer toch?
Er zitten nu 22 topics, waarvan er maar op 3 gereplyd is, en die zijn nog onzin ook.

Is het misschien niet slim om 1 iemand (of 2) telkens daar de boel in de gaten houden en de topics behandelen?
Komt omdat Floris tijdelijk geband is (uit SU dan) ;). Vanaf volgende week zal het wel weer als vanouds zijn.

Inderdaad moeten sommige mods vaker in SU kijken. Als het toch geen zin heeft zal de bereidheid om in SU te melden afnemen.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:18

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Euch, voor de meeste dingen die in SU gemeld worden, moet je ook mod zijn van het forum waar het voorkomt om er iets aan te kunnen doen, dus ik vrees dat het niet veel helpt om een mod te hebben enkel voor SU.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 15:58 schreef DataBeest het volgende:
vandaar mijn iedee om er een aparte moderator voor aan te maken! :)
Dat is dus iemand met GM rechten, en daar zijn er al genoeg van lijkt me...
Misschien een soort roosterdienst maken? :P

Maar nee, voor de mods moet het ook geen verplichting worden hier op bepaalde tijden verplicht aanwezig te zijn.

En als het Γ©cht belangrijk is, dan klik je maar op het bloemetje van een global mod die online is, en dan effe z'n ruiten ingooien ;)

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 15:51
Laatste update:

Ze zijn terug!! en niet teruggefloten, dezelfde slag, dezelfde stem.... [enz]

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 16:02 schreef MetHod het volgende:
Laatste update:

Wie is ze?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een SUtje hoeft toch niet 'direct' opgelost te zijn?

De overige vorige fora op iNET in aanmerking nemend is een verwachtingstijd van 6 uur te verwachten.
Die 6 uur wordt hier echt vrijwel nooit gehaald, de verwachtingstijd ligt meer op ~20 minuten.

(lees: * Delerium vind het SU een geweldig snelle doorlooptijd hebben (da's dus een compliment).

Nadeel is alleen dat je gewent raakt aan een snelle oplossing.

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 16:02 schreef MetHod het volgende:
Laatste update:

Alles okay ? -> aha duidelijk...

• DR
  • Niet online

DR

nou ik denk dat dit wel voor de meeste geld:
• mods hebben ook school/werk
• mods hebben een social life (iig sommige wel :+ )
• mods zijn er gewoon niet 24 uur per dag

• Arnout
Op dinsdag 04 december 2001 16:04 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Wie is ze?
Nou, euh, waar het topic over gaat |:(

eerste regel topic:
Op dinsdag 04 december 2001 15:53 schreef DataBeest het volgende:
Hoi,

een vraagje: waarom wordt er door de mods zo traag in SU gereageerd?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
SU is een extraatje / steuntje voor de mods, verwacht dus niet dat alles meteen opgelost is :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb mijn AV dingen even opgeruimd.

Dit is al heel vaak besproken en het is soms gewoon zo dat sommige mods ook andere dingen doen (ik ben zelf de afgelopen twee dagen amper online geweest en heb nu eigenlijk ook geen tijd).

Het is geen ramp en wij zijn niet verplicht SU te legen

Ik ben wel voor een onzichtbaar SU... Mede door dit soort draadjes.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10Β° ; 4x460Wp OZO/WNW 10Β°; Totaal 3820Wp

• Arnout
Op dinsdag 04 december 2001 16:08 schreef JvS het volgende:

Dit is al heel vaak besproken en het is soms gewoon zo dat sommige mods ook andere dingen doen (ik ben zelf de afgelopen twee dagen amper online geweest en heb nu eigenlijk ook geen tijd).

SU topics zijn normale topics, en komen ook als zodanig voor in Active Topics bijvoorbeeld. Dit is soms best 'vervuilend', als je begrijpt wat ik bedoel.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Onzichtbaar Su lijkt me handig ja.

Nu lijkt het dat er users zijn die erop 'geilen' om te zien hoeveel SU draadjes er (kunnen) zijn en hoe snel ze weer verdwijnen.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 04 december 2001 16:08 schreef JvS het volgende:

zit wel wat in... krijg je wel een hoop dubbele zooi. misschien een optie inbouwen dat er apart een link gepost word, waardoor dubbele gesubmitte shit gelijk weer verdwijnen. Ofzo. :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• kamerplant
  • Niet online
als de mods het zo druk hebben allemaal? waarom dan niet meer dus? :?

trouwens.. het hoeft echt niet binnen een uur op gelost te zijn, maar het duurt nu ook vaak wel veel langer...

πŸŒžπŸƒ

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 16:06 schreef DR het volgende:

• mods zijn er gewoon niet 24 uur per dag
HlpDsK wel. :P

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Een onzichtbare lijkt me niet makkelijk, moet je nog editten omdat een mod ofzo iets vraagt, als het dan onzichtbaar is kan je dus een klein percentage niets aan doen, je neemt aan dat het opgelost is, wat dus niet is.

En als er ergens warez staat krijg je nogal een aantal dubbelposten lijkt me.

En dat gebeurt nu al, dus kan je nagaan hoe het is als er een onzichtbaar SU is.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 04 december 2001 16:11 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

zit wel wat in... krijg je wel een hoop dubbele zooi. misschien een optie inbouwen dat er apart een link gepost word, waardoor dubbele gesubmitte shit gelijk weer verdwijnen. Ofzo. :P
Zo inderdaad niet eens over nagedacht. Minder goed idee dus (ook wat ikbenveldmuis zegt).

HlpDsK is trouwens ook lang niet 24u/dag online hoor. En zit ook niet altijd te modden enzo.

Zolang sommige zaken er maar niet 24u in blijven staan (tenzij twijfelgeval) is het allemaal niet zo erg.

En meer mods lijkt nog niet echt nosig, omdat we een redelijk strakke bezetting hebben

Ik en Jag is gewoon al vrij veel voor een relatief relaxed forum als AV is. Maar toch stond er een halve dag 4 su's enzo.

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 16:15 schreef ikbenveldmuis het volgende:
Een onzichtbare lijkt me niet makkelijk, moet je nog editten omdat een mod ofzo iets vraagt, als het dan onzichtbaar is kan je dus een klein percentage niets aan doen, je neemt aan dat het opgelost is, wat dus niet is.

En als er ergens warez staat krijg je nogal een aantal dubbelposten lijkt me.

En dat gebeurt nu al, dus kan je nagaan hoe het is als er een onzichtbaar SU is.
Inderdaad, gewoon zo laten, en Γ³Γ³k in de active topics, dan kun je veel makkelijker zien of iets al gepost is..

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 08:45

Jaymz

Keep on moving !

SU heeft imo een redelijk prima doorlooptijd, maar er zijn soms gevallen die je zo snel mogenlijk eruit wilt hebben.

(Een draadje waarin iedereen UTFS loopt te roepen, flinke ranzigheden en illigaliteiten om maar eens wat te noemen. Vanmiddag nog een geval in HK, die z'n ban is ontkomen omdattie z'n link heeft weggehaald voordat een mod dit kon doen ('k hebbum gezien, en hier zou zegmaar geen bemiddeling voor nodig zijn :))

Tja, dubbele meldingen en 'al afgehandelde' meldingen kan ik nog ruimen, verder kannik ook weinig :)

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 16:56 schreef Jaymz het volgende:
SU heeft imo een redelijk prima doorlooptijd, maar er zijn soms gevallen die je zo snel mogenlijk eruit wilt hebben.

(Een draadje waarin iedereen UTFS loopt te roepen, flinke ranzigheden en illigaliteiten om maar eens wat te noemen. Vanmiddag nog een geval in HK, die z'n ban is ontkomen omdattie z'n link heeft weggehaald voordat een mod dit kon doen ('k hebbum gezien, en hier zou zegmaar geen bemiddeling voor nodig zijn :))

Tja, dubbele meldingen en 'al afgehandelde' meldingen kan ik nog ruimen, verder kannik ook weinig :)
mijn posting (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/340439/1?limit=25) daar is nog niet op gereageerd.. terwijl iemand gewoon stukken tekst MET COPYRIGHT erop hier heeft gepost..
tja, als je dat nu weghaalt is het vast te laat.
maar als jullie daar niet streng tegen doen, doe dat dan ook niet bij serials e.d...

πŸŒžπŸƒ

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 04 december 2001 17:19 schreef DataBeest het volgende:

[..]

mijn posting (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/340439/1?limit=25) daar is nog niet op gereageerd.. terwijl iemand gewoon stukken tekst MET COPYRIGHT erop hier heeft gepost..
maar als jullie daar niet streng tegen doen, doe dat dan ook niet bij serials e.d...
'K heb um gezien, maar meer dan er wat van zeggen kan ik niet :)

(buiten het onthouden dan...)

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 17:22 schreef Jaymz het volgende:

[..]

'K heb um gezien, maar meer dan er wat van zeggen kan ik niet :)

(buiten het onthouden dan...)
Detail:

Er staat nergens op de site van de Consumenten Gids dat de teksten niet geknipt en geplakt mogen worden, dus ik zou niet aannemen dat er per definitie copyright op zit.

Aan de andere kant zou je dat kunnen vragen.

Van serials/cracks/warez, etc. weten we ZEKER dat dat in al dan niet bepaalde mate schending van copyright regels is, of bedoeld om copyright te schenden.

IMO dus.

Detail (2): jouw topic is reeds gesloten ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

mijn posting (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/340439/1?limit=25) daar is nog niet op gereageerd..
Welwaar :P

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 17:33 schreef ACM het volgende:

[..]

Welwaar :P
>:)

waarom denk ik nou, ACM, dat ie dat iets anders bedoelde dan jouw "reactie"?

;)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 04 december 2001 17:32 schreef TgF het volgende:

[..]

Detail:

Er staat nergens op de site van de Consumenten Gids dat de teksten niet geknipt en geplakt mogen worden, dus ik zou niet aannemen dat er per definitie copyright op zit.

Aan de andere kant zou je dat kunnen vragen.

Van serials/cracks/warez, etc. weten we ZEKER dat dat in al dan niet bepaalde mate schending van copyright regels is, of bedoeld om copyright te schenden.

IMO dus.

Detail (2): jouw topic is reeds gesloten ;)
:? _mijn_ topic (omdat je op mijn reactie reageerde) :?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 04 december 2001 17:32 schreef TgF het volgende:
Detail:

Ga er maar vanuit dat er per definitie _wel_ copyright op zit.
En sla de consumentengids es open, of lees de algemene voorwaarden van de site (als ze die hebben).

• kamerplant
  • Niet online
ah, het is weggehaald zie ik! :)

good. 8-)

πŸŒžπŸƒ

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 04 december 2001 17:35 schreef TgF het volgende:
waarom denk ik nou, ACM, dat ie dat iets anders bedoelde dan jouw "reactie"?
Als jij es checkt wie de su-post afgehandeld heeft ;)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

We doen wel streng tegen dit soort zaken. Als daar een serial had gestaan, had-ie misschien ook wel de halve dag gestaan. Dit is niet echt een argument, zegmaar...

Daarnaast zijn serials warez en zijn warez een veel groter probleem, als we er minder streng tegen zouden zijn (wat we niet zijn). dus...

Jaymz, je zou bij topics die "uit de hand" dreigen te lopen die je ziet best een sturende opmerking kunnen maken, dat het niet gewenst is, dat mensen er onzin gaan posten...

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 04 december 2001 18:54 schreef JvS het volgende:

[..]

Jaymz, je zou bij topics die "uit de hand" dreigen te lopen die je ziet best een sturende opmerking kunnen maken, dat het niet gewenst is, dat mensen er onzin gaan posten...
I know. doe'k ook wel es (als ik een creatieve opmerking kan verzinnen enzo :P)
Pagina: 1