Toon posts:

[MANDRAKE8.1] configure x op COmpaq laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben bijna aan het einde van de installatie van Mandrake8.1 op een Compaq Armada v300 laptop, en nu wordt er een type monitor gevraagd. Wat kan ik hier invoeren? Ik heb veel, heel veel types geprobeerd maar ik krijg telkend de melding:

An Error has occured:
(EE) Screen(s) found, but none have a usable configuration.
Try to change some parameters [OK]

Ik kan ook geen graphic card vinden , bij Compaq staan enkel armada's in de 7000 serie.

Wie kan mij hiermee helpen? Ik heb de search gebruikt, maar niets bruikbaars kunnen vinden. Ook op de website van Mandrake heb ik gekeken.

Verwijderd

Probeer eerst 's generic SVGA. Dan kun je later nog wel finetunen in de file /etc/X11/XF86Config-4. Ze hebben btw een speciale laptop sectie op mandrakeuser.org.

Verwijderd

bekijk:

http://www.linux-laptop.net/

eens...

Ik heb een compaq presaria laptop... En bij mij zit er een Trident Cyberblade Generic kaartje in... Hoe het bij een armada zit weet ik niet...

Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment is de site niet te bereiken, maar ik zal vanavond even gaan checken. thnx

Nog andere ideeen?

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 16:46 schreef TaRgA het volgende:
Op dit moment is de site niet te bereiken, maar ik zal vanavond even gaan checken. thnx

Nog andere ideeen?
Site doet het hier gewoon...

Probeer anders eens die Trident Cyberblade Generic...
Misschien heb jij die er ook in zitten. Ze zitten namelijk in veel compaq laptops...

Verwijderd

Heb mandrake op 2 laptops geinstalleerd .. probeer lcd schrem op 800X600 en ja of de laptops sectie ff testen
Pagina: 1