Toon posts:

Welke DVD speler? Ik kan niet kiezen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via de search komen ze beide erg goed uit de verf, al hoor ik her en der ook wel iet miereneukerigs natuulijk, maar ik kan niet kiezen tussen de Pioneer DV-444 en de Toshiba SD-210E. Ik heb nou eindelijk wat $$ maar ik zit al meer dan een week te tobben welke ik nou zal nemen ;(

Daarom laat ik aan jullie de eer om de beslissende factor te zijn in mijn beslissing:P

Poll: Welke DVD speler zal ik kopen?
Toshiba SD-210E
Pioneer DV-444

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=410&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Alvast thanx!

Verwijderd

de tosh is best buy in what-hifi onder de 250 pond..(raad is waar ik op heb gestemd >:) )

Verwijderd

Ja hoor, nu ook al polls buiten de HK... het kon niet lang uitblijven.

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd.. ook op www.kieskeurig.nl is ie de beste.. maar die pioneer komt weer op andere plekken als beste uit de bus. Ik kwam er echt zelf niet meer uit, dussss... :)

Blijven stemmen jongens, over 2 dagen gaat de bestelling de deur uit :)
Op dinsdag 04 december 2001 16:00 schreef Courage het volgende:
Ja hoor, nu ook al polls buiten de HK... het kon niet lang uitblijven.
ja ok.. maar dit is wel heel serieus bedoeld hoor.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik kan je nou al vertellen dat die pioneer gaat winnen, omdat iedereen hier elkaar napraat...

Waarom vergelijk je ze zelf niet en koop je gewoon degene die jij er mooier uit vindt zien ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 16:01 schreef DMaarten het volgende:
ja ok.. maar dit is wel heel serieus bedoeld hoor.
Jaja en je gaat me zeker ook vertellen dat je echt gaat kopen wat 'wij' jou hier aangeven. Je realiseert je ook dat iedere no-no op een knopje kan drukken ?

Verwijderd

Topicstarter
sjeez.. is het vanwege de poll dat dit niet serieus genomen wordt? :(

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Naja, die Poll zou me doen denken dat ik het niet hoef te onderbouwen, maar ik heb zelf ook een Pioneer (iets goedkopere, de 343) en die bevalt gewoon heel goed. Prachtig beeld en helder geluid enzo. Ik heb nog nooit een Toshiba DVD gezien, maar waarschijnlijk is hij toch niet beter dan die Pioneer.

Verwijderd

Bij de mediamarkt de CAT-922 gekocht voor 333 gulden,
superding en ondersteunt gewoon alles....

Verwijderd

Persoonlijk ben ik voor de Pioneer aan het sparen.

[off-topic]
Goedkoopste De Block FL 699.-
Regio vrij FL 800.-
[off-topic]

Ben ff de site kwijt van de regio vrije, maar kreeg hem zelf van de DVD site (DVD.NL)

Zou ook eens naar die Forum gaan, staan namelijk veeeeeel meer info over DVD spelers.

[fyi]
Ben geen admin, wel lid
[fyi]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op dinsdag 04 december 2001 16:05 schreef JvS het volgende:
Ik kan je nou al vertellen dat die pioneer gaat winnen, omdat iedereen hier elkaar napraat...

Waarom vergelijk je ze zelf niet en koop je gewoon degene die jij er mooier uit vindt zien ofzo.
Alsof het verschil tussen die 2 zo groot is :? Beide geven superaccuraat weer. De duurdere zal echt niet veel beter beeld geven, alleen meer opties en evt. outputs hebben / mooier design. Kwestie van smaak dus. ZELF GAAN KIJKEN IN WINKELS.

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:50
Ik vind het maar een vreemde keuze. Als de output kwaliteit van de Toshiba niet slechter is dan de Pioneer, zou ik voor de Toshiba gaan.

De Pioneer heeft geen decoders en heeft geen YUV out (mocht je je een keer een project kopen, is dit de beste manier van aansluiten).

De toshiba is zelfs nog goedkoper!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 17:45 schreef Abom het volgende:
[KNIP]

De Pioneer heeft geen decoders

[/KNIP]
Wat maakt dat voor verschil, wel of geen decoders als ik gewoon DVDtjes wil kijken op de tv?

Verwijderd

Mijn mening na wat nazoeken : Ik zou voor die Toshiba gaan. Ik heb je de voordelen al verteld...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekozen!! :) Ben de hele avond + nacht nog ff gaan surfen op inet en ben tot de conclusie gekomen dat de Toshiba de winnaar is :)

Heb hem zelfs al besteld en regiorij laten maken, morgen/vandaag dus :z komt de bevestigende e-meel :)

thanx
Pagina: 1