ontwerpsjabloon probleem met Powerpoint2000

Pagina: 1
Acties:

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 11:42

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
ik heb een mooi ontwerpje gemaakt in powerpoint en die wil ik opslaan om later nog eens te gebruiken.
ik sla em op als ontwerpsjabloon onder "opslaan als"
volgens Officehelp is dit de goeie manier.

maar als ik nu bijvoorbeeld een nieuwe presentatie wil maken met dat sjabloon moet ik naar de dir. met de ontwerpsjablonen en daar het ontwerpsjabloon aanklikken. dan kan ik 1 dia ermee maken en als ik dan weer een nieuwe dia aanmaak wordt dat er 1 zonder dat ontwerpsjabloon.

als ik het gewoon volgens de normale manier wil doen
("nieuwe presentatie", "ontwerpsjabloon") staat het ontwerpsjabloon dat ik gemaakt heb er niet bij.

hoe kan dit?
dat MS nogal wat foutjes heeft dat weet ik maar dit vindt ik wel een beetje opzichtig voor een grove fout.
ik zal dus wel wat fout doen. weet iemand wat? en hoe ik het wel goed voor mekaar krijg? :?

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 02-06-2005 14:05 . Reden: M$ -> MS ]

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• komaki
  • Laatst online: 26-03 11:42

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
niemand?? :?

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:26
sorry voor de grote kick maar ik zit nu met precies hetzelfde in powerpoint 2003.weet iemandhet?

CISSP! Drop your encryption keys!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 16:22
laurens0619 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:00:
sorry voor de grote kick maar ik zit nu met precies hetzelfde in powerpoint 2003.weet iemandhet?
Ook niet met Autoopmaak? Ik neem mijn woorden terug.

[ Voor 8% gewijzigd door Silver7 op 02-06-2005 14:03 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-08 08:55

PnD

like in Pinda ^_^

komaki schreef op dinsdag 04 december 2001 @ 15:31:
maar als ik nu bijvoorbeeld een nieuwe presentatie wil maken met dat sjabloon moet ik naar de dir. met de ontwerpsjablonen en daar het ontwerpsjabloon aanklikken. dan kan ik 1 dia ermee maken en als ik dan weer een nieuwe dia aanmaak wordt dat er 1 zonder dat ontwerpsjabloon.
Dit probleem heb ik dus ook met PP2000.
Een bestand opgeslagen als .pot en vervolgens geopent. Als ik dan een nieuwe dia maak is ie gewoon leeg en neemt ie niet de opmaak over.

Iemand?

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem en heb het als volgt opgelost:

Boven de werkbalk tekenen (onderaan in het scherm) heb je 3 kleine knopjes zitten. Hiermee kun je o.a. de dia presentatie starten (knopje helemaal rechts).

Als je het knopje helemaal links zweeft met je muis krijg je de melding "normaal weergave". Wat je nu doet is shift inhouden en dan op dat knopje drukken. Je komt dan in het dia model terecht. Als je nu hierin alle wijzigingen maakt en hem vervolgens opslaat als sjabloon. Dan moet het wel werken.

Trof het antwoord toevallig hier aan: http://www.ctsadvies.nl/CTS_83-6.pdf

Groetjes Koen
Pagina: 1