Toon posts:

frustie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen heeft het er maar over hoe mooi de nieuwe
wolfenstein is. Echter als ik de demo speel sta ik
helemaal in mijn uppie op een paar stoelen te schieten:?

Klopt, hoor ik je denken het is multiplay. Maar ik
vraag mij af.. Spelen jullie nu allemaal over
het net cq. LAN ofzo? Ik kan het me niet voorstellen.
Waarom is een demo eigenlijk multiplay? Ik vind het veel leuker om gewoon net als toendertijd met doom tegen de PC te spelen. Op deze manier kan ik het natuurlijk nooit testen

Weet een van julie er wat van? En is er misschien een Single
Play versie?

ty Marnix

Verwijderd

de single players game is dus het volledige spel zelf :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik ga het dus niet kopen, want ik weet niet of het leuk is om te spelen;-) Beetje dom van ze, of niet? Of ben ik nu gek. Kan best hoor;-)

Verwijderd

Dat er al een MP test demo uit is komt omdat de MP kant van een spel door een ander bedrijf wordt ontwikkeld als de SP kant van het spel. En met het argument dan ga ik het niet kopen kom je tegenwoordig aan geen een game meer, want bijna alle spellen worden nu gereleased en pas een maand later komt er misschien een keer een demo.

Verder is de MP demo een test, zie het als een soort public beta.

Verwijderd

ja MP demo's sucken.. 14 december komt er een MoH:AA MP demo uit.. pas in januari komt er een single player demo..

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ze doen dat omdat ze hun "netwerk code" willen testen, en hoe doe je dat? nou uitbrengen als een mp beta versie!
Er worden dan genoeg problemen gepost op forums, of gemaild.

En mischien dat ze geen sp demo versie hebben uitgebracht omdat ze het verhaal mischien "geheim" wouden hebben. :?

Dus we moeten gewoon blij zijn dat er mp beta uitworden gebracht zodat het beter / stabieler / sneller

"handig voor onze 56k6 modem`s". :)
Pagina: 1