moederbord kapot? volgens xenon niet? :?

Pagina: 1
Acties:

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
help ! ik dacht dat mijn mobo kapot was: zie deze topic [topic=324440]

nu had xenon gisteren getest en vandaag kreeg ik te horen dat hij niet kapot was... :?

ik met die kerel besproken wat er dan kapot kon zijn... ik vertellen over die bad_pool_caller... hij dacht dat het te maken had met de geluidskaart.... (wat ik eerst ook dacht) maar hij gaf ook die fout toen ik alleen de geluidskaart weghaalde... of moet ik dan weer eerst formatteren voordat ik kan installeren zonder geluidskaart?

en hij stelde voor om de hdd eerst in de gewone ide port te doen en dan te installeren en dan derna als de raid is geinstalleerd door windows de hdd weer op de raidcontroller te zetten...

zou misschien de ata100 ide kabel kapot zijn gegaan? of ligt het toch aan de geluidskaart? want ik had het ook nog geprobeerd te installeren met een andere hdd maar toen zat de geluidskaart er ook in...

nahh ik zit met m'n handen in het haar ;( kweenie wak moe doen als ik em niet kan maken... terwijl hij eik niet kapot is volgens xenon...

en btw.. xenon is op zich geen verkeerde winkel... alleen wat traag met afhandeling

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

probeer eerst eens op te starten zonder geluidskaart, netwerkkaart, cdroms, 1 dimmetje geheugen, 1 hd...zo min mogelijk dus

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
dat had ik al een keer geprobeerd... ;( zelfde fout

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Ga naar een vriend, neem je mobo mee, sloop al zijn hardware uit zijn pc en drop dat op je mobo. werkt het? mobo niet stuk, zelfde error, mobo stuk, makkelijk toch? Ik heb neit vaak pc boeren nodig, ik kan er zelf wel achter komen of iets werkt of niet.

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
jah ik heb zoiets ong gedaan...
kep vid kaart, geheugen bij hem gestest
alles werkte

proc werkt ook nog, hdd heb ik nog niet ergens anders getest maar ik kreeg dezelfde fout met een andere hdd.

kep alleen de geluidskaart nog niet getest... en dat kan miss de fout zijn denk ik

als ik em binnen heb, probeer ik het een keer met alleen 1 geheugen strip, de vid kaart en de hdd. en ik stop de ide kabel in de gewone ide port ipv de raid.

als dat allemaal niet werkt vraag ik aan xsion of ik daar m'n mobo mag testen

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
en je hebt neem ik aan ook een schone instal van windows geprobeerd? alle drivers clean geinstalleerd?

Als het niet werkt gewoon weer terug gaan met desnoods je hele pc, dan zeggen hier, niet kapot? wat is dit voor gezeik dan? Ik neem aan dat ze bij xenon genoeg hardware hebben om het te testen, dan blijf je er zelf ff bij kijken en dan zie je toch snel genoeg of het werkt of niet.

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
nou ik heb niet mijn hele pc daar gekocht alleen mobo + proc

ik heb geprobeerd winxp opnieuw te installeren... maar zodra hij klaar is met copieren van de cdrom om de installatie te beginnen en ik op F8 heb gedaan dat ik overeen ga met de voorwaarde krijg ik een blauw scherm
Pagina: 1