display adapter niet directx8 compatible (again)

Pagina: 1
Acties:

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hey Tweakers,

Ik weet dat ik dit als eens eerder gepost heb, en toen kwam er een (volgens mij) niet nodig slotje op ;(. Ik werd toen naar de FAQ verwezen. Ik heb de hele middag gezocht in die FAQ maar ik kon echt geen antwoord vinden op mijn probleem.

Dit is het oude topic:
[topic=334682]

(Ik heb nu nog verscheidene detonators geprobeerd, ik heb DirectX 8 ipv van 8.1 erop gezet, drivers van de fabrikant, maar het mocht niet baten |:( ;( )

(als je hem toch wil closen Sinterklaas, zet er dan plz ff een linkje bij waar ik het antwoord op mijn probleem kan vinden...)

• da_rippah
no one? ;(;(

• da_rippah
schop :(

• da_rippah
Please someone?

Ik ben net teruggeweest naarde Funprice en ik heb een andere Siluro (met sneller geheugen en extra heatsink)
gekregen. Maar nee :'( nog steeds weigeren max payne en fifa 2001&2002 te starten ..

Ik heb geen zin om de hele pc te formatteren, aangezien dat nogal lang duurt..
Heeft echt niemand een oplossing? Als iemand meer gegevens en info nodig heeft, zeg het dan!!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 15:47
Heb je de laatste drivers van je video kaart te pakken. Ik bedoel ook de laatste: Had dit probleem ook bij max pain, maar na de update naar een nieuwe videokaart driver was het opgelost.

Kijk naar de volgende dingen:
Video drivers (directx 8 comp.)
Monitor drivers (gewoon de laatste versie)
Directx 8.X (8.1 is zo te downloaden bij Mickey soft)

Try it!

edit:

Ik zie dat je een gforce 2 hebt, probeer de laatste nvidia drivers eens

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heb je in bios: assign irq to vga aanstaan ? Zo niet wil de kaart wel eens niet goed herkent worden. en anders zit er niets anders op als een re-install windows.
Pagina: 1