Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
2.x is beter en stabieler... 3.x is wel grappig maar er zitten behoorlijk nog wat bugs in.. Ik zou ff wachten op een Final
http://www.xbmcfreak.nl/
2.x Aan 3 heb je nog niet echt veel, geen instellingen etc. En er ontbreken veel functies
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
idd, gewoon 2.xx die 3 beta is echt rot. Teveel bugs, en hij vraagt veel meer van je processor. (op mijn P200mmx)
Even wacht op 3.0 FINAL dus.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
3.X sux!!! Wat een kut programma zeg, ik vond de 2.x serie echt veel beter! (die heb ik dan nu dus ook al weer geinstalleerd...
Wordt net zoals ICQ, gewoon steeds drukker en drukker.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
100% akkoord!Op dinsdag 04 december 2001 17:37 schreef jelmervos het volgende:
en msnOp dinsdag 04 december 2001 17:37 schreef jelmervos het volgende:
ik zou het op versie 2 houden als je je pc niet down wilt zien gaan 
Beta's niet gebruiken als het gelekte zijn
Beta's niet gebruiken als het gelekte zijn
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Winamp3 Beta 2 Cold is goed. Maar de download op de Winamp 3 pagina bevat een broken minibrowser. (schijnt verholpen te kunnen worden door de skin van beta 1 te gebruiken, zelf niet getest.) Die build bevat ook een paar broken plug-ins, maar dat kan eenvoudig verholpen worden door deze file te downloaden: Alle Winamp3 plugins in 1 file. Inclusief mod, midi, mpc, sqf en nog een paar plug-ins.
Groeten!
Configuratie component zit in "Beta2 Cold". Gaat voor de volgende beta uitgerust worden met meer opties zoals skin configuratie opties.Op dinsdag 04 december 2001 14:37 schreef jonggoud.nl het volgende:
2.x Aan 3 heb je nog niet echt veel, geen instellingen etc. En er ontbreken veel functies
100% niet mee eens! ICQ heeft een veeel te grote download. De Winamp3 download is zelfs kleiner als de Winamp 2.78 Full download. En de drukte kun je heel makkelijk "gewoon weggooien". Door simpel de components weg te gooien. En dat is ook de opzet van Winamp3, een platform. Ga jij maar eens proberen om een beetje fatsoenlijk ICQ uit te dunnen door wat onnodige .dll's weg te gooien. Wedden dat je nog wel een tijdje bezig bent? Als je van mij een lijstje wilt wat je allemaal zonder enkele problemen van Winamp3 kunt weggooien moet je het even laten weten. Zal hem dan even posten.Op dinsdag 04 december 2001 17:37 schreef jelmervos het volgende:
Groeten!
Helemaal mee eens. Ik heb versie 3 beta ook geprobeerd op mijn P233mmx, maar hij vraagt veel te veel van mn systeem.Op dinsdag 04 december 2001 14:40 schreef SH007 het volgende:
idd, gewoon 2.xx die 3 beta is echt rot. Teveel bugs, en hij vraagt veel meer van je processor. (op mijn P200mmx)
Ook kon ik zo gauw de bediening niet doorkrijgen. Ik had na een tijdje rommelen nog steeds de preferences/opties niet gevonden...
Ik heb hem na 10 minuten maar weer gedowngrade naar 2.78
Pagina: 1