Ik heb op dit moment een Pentium III 800 Mhz (slot 1), een in-a-boxed versie met een standaard koeler. Worden er bij het inbouwen van deze processors ook koelpasta gebruikt? Ik heb vanmorgen nl. een Titan M2AH processor-cooler gekocht waarbij een tubetje koelpasta zat. Moet ik deze pasta op de koeler of op de processor smeren?
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find
Type pasta,,et voila!
suc6
Type pasta,,et voila!
suc6
Ik heb precies dezelfde processor, met een standaard Cooler-master.
Op de standaard koeler kon welles een stukje tape zitten. Dat is geleidingstape. Hoe dit bij je nieuwe koeler is zou ik niet weten. Wat dat stukje tape betreft, als je wat handig bent, zou ik dat er altijd afhalen (is zowiezo maar voor éénmalig gebruik) en gewoon wat koelpaste op je processor smeren.
Ik ontvet dan meestal mijn wijsvinger en doe daarmee heel voorzichtig een klein toefje op de processor-core en smeer dit dan voorzichtig naar alle kanten uit. Let er op dat je een minimale hoeveelheid gebruikt, anders werkt 't tegenovergesteld.
Op de standaard koeler kon welles een stukje tape zitten. Dat is geleidingstape. Hoe dit bij je nieuwe koeler is zou ik niet weten. Wat dat stukje tape betreft, als je wat handig bent, zou ik dat er altijd afhalen (is zowiezo maar voor éénmalig gebruik) en gewoon wat koelpaste op je processor smeren.
Ik ontvet dan meestal mijn wijsvinger en doe daarmee heel voorzichtig een klein toefje op de processor-core en smeer dit dan voorzichtig naar alle kanten uit. Let er op dat je een minimale hoeveelheid gebruikt, anders werkt 't tegenovergesteld.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
met flinter dun laagje op de core van je cpu jah...
klein beetje, en dan uitsmeren met credit card..
Suc6
en next time ff searchen!
klein beetje, en dan uitsmeren met credit card..
Suc6
en next time ff searchen!
Ik heb de search ook wel gebruikt, ik wil alleen weten of er bij een in-a-box-processor normaal koelpasta gebruikt wordt of niet.