[mail] attachment automagisch saven

Pagina: 1
Acties:

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Topicstarter
Heeft iemand enig idee hoe ik van een mailtje automatisch het attachment kan laten saven?

Situatie: slak 8.0 met exim (als een andere mailer dit wel kan vervang ik hem wel). Op een adres komt elke dag 1 mailtje binnen (tijd, subject en afzender zijn door mij te regelen) met een attachment.
Ik wil dat attachment volautomagisch laten saven, zodat ik het met wat scripjes verder kan behandelen.

Het maakt me nix uit of het saven door de mailer (bij aankomst van een mailtje in een mailbox) gebeurt, of met een cronjobje losgelaten wordt op een mailtje of mailbox.

Help!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Procmail kan dat prima... Hier staat een antwoord voor zover ik kan zien.. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Topicstarter
Bedankt!

Nog wel ff mee zitten stoeien, en ik snap nog steeds niet hoe die poster daar het zonder 'Bb' ipv 'B' aan de praat heeft gekregen, maar hier werkt het iig :)
code:
1
2
3
:0 Bb:
* ^begin [0-7]+.*\.gif$
| /usr/bin/uudecode

Nou kan ik eindelijk volautomatisch de dagelijkse userfriendly (en garfield en bielzenblues) naar m'n werk mailen en op ons intranet zetten :) >:)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.