Ik krijg binnenkort mijn nieuwe pc-tje, met een P4 1.8 GHz. Nou zie ik op verschillende sites met vergelijkingen tussen processoren en hun DC-prestaties duidelijk dat de P4 relatief bagger presteert (per MHz bekeken) bij RC5 en ECCp. Is dit ook bij de andere projecten zo of maken deze anders gebruik van de processor waardoor de Pentium 4 anders presteert?
Verwijderd
denk dat Seti bij jouw erg fijn zal draaie 
Seti presteert beter met mooie hoeveelheid ondie cache geheugen...en ik geloof dat p4 daar 512 van had
maar goed ik zie graag Seti op 1 staan en raad je die dus aan
Seti presteert beter met mooie hoeveelheid ondie cache geheugen...en ik geloof dat p4 daar 512 van had
maar goed ik zie graag Seti op 1 staan en raad je die dus aan
zit er rdram in?? zo jah -> seti 
ik heb een p4 1.8 draaien met seti met sdram... doet er iets meer dan 5 uur over
ik heb een p4 1.8 draaien met seti met sdram... doet er iets meer dan 5 uur over
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Er zijn geloof ik alleen vergelijkingstabellen van RC5, OGR en ECCp waarin is te zien hoe je processor presteert tov van andere, maar als je kijkt waar het meeste hulp nodig is zijn dat Folding@home, Genome@home en SETI. Hier staan de DPC nog geen eerste. Bij de Genome@home & Folding@home kom je met in pc nog makkelijk in de dagelijkse top 30.
kheb nu een p4 1,4 ghz en in januari een p4 2,0 ghz derbij 
doe nu Rc5, misschien maar SETI gaan doen?
beide RDram trouwens, 256 en 512
doe nu Rc5, misschien maar SETI gaan doen?
beide RDram trouwens, 256 en 512
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
terwijl een p4 1.3 met rdram er bij mij 4,5 uur over doet ong.Op dinsdag 04 december 2001 14:53 schreef achappey het volgende:
zit er rdram in?? zo jah -> seti
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
P4 blijkt erg lekker te draaien voor SETI!
Think wordt gesponsord door Intel, dus ik denk dat ze daar wel een optimalistie in gedaan hebben.....
HODL
Is Think nu afgelopen of niet?
Nee, check de diverse hitparades maar op dit forum.
En voor de rest heeft dat niets met het topic of het naar boven schoppen er van te maken....
read the faq
En voor de rest heeft dat niets met het topic of het naar boven schoppen er van te maken....
read the faq
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Komop...tandje erbij joh!Op woensdag 20 maart 2002 16:00 schreef lawaai het volgende:
Is Think nu afgelopen of niet?
[topic=444770/1/86]
Joh slim
van me....ben op zoek naar nieuw project en had ergens gehoord dat het afgelopen was....maar niet dus.
Weet nou nog steeds niet welk project het gaat worden!
Wil offline kunnen werken(dus soms online, pakketjes via mail versturen zou mooi zijn) en niet teveel moeite doen
om iets ergens te installeren. RC5 en OGR daar hebben onze doelen wel gehaald...(nou ja gehaald) Dus mocht iemand er verstand van hebben dan komen er een boel computertjes op een project bij.
Folding zowieso niet
Genome is een optie (pakketjes problemen)
Think is een optie
ECCP niet, we willen nu een zinnig project.:)
Seti idem!
Nog meer voorstellen?
Weet nou nog steeds niet welk project het gaat worden!
Wil offline kunnen werken(dus soms online, pakketjes via mail versturen zou mooi zijn) en niet teveel moeite doen
Folding zowieso niet
Genome is een optie (pakketjes problemen)
Think is een optie
ECCP niet, we willen nu een zinnig project.:)
Seti idem!
Nog meer voorstellen?
Ook bij Distributed Folding doet je P4 het goed.
Die gasten hebben hun client geoptimaliseerd voor de P4
LOLOp woensdag 20 maart 2002 17:13 schreef KoW het volgende:
Ook bij Distributed Folding doet je P4 het goed.
alsof ik dat niet wist...
Ik heb enkele dagen een PIV 1,7GHz kunnen gebruiken (full scsi, 512 rdram, snel man!). Heb ik er natuurlijk Folding@Home op geïnstalleerd (wel de console, maar dat maakt niet veel uit denk ik) en daarmee was het mogelijk om in ongveer 8 uur 2 pakketjes te doen (100 frames elk). Waarmee ik dus mijn output wat kon verhogen! 
Maar volgens mij is het toch moeilijk om verschillende projecten te vergelijken hoor.
Maar volgens mij is het toch moeilijk om verschillende projecten te vergelijken hoor.
<font size=3>Waarom vraag je het dan :P</font>Op woensdag 20 maart 2002 18:19 schreef thijsknoeff het volgende:
alsof ik dat niet wist...
Pagina: 1