[RTCW] Vette multiplayer games

Pagina: 1
Acties:

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 20:49
Ik heb gister avond gewoon 40 a 50 minuten over 1 map gedaan :P
Base heet ie geloof ik...dat level met die anti-aircraft gun. Ik was dus axis en we speelden 12 tegen 12. Er waren echt alleen maar toffe lui en geen n00bs. Heel veel teamwork, ik liep bijna nooit alleen altijd in groepjes van 2 of 3. Altijd waren er medics in de buurt enzo. Echt heel cool enzo :)

Een van mn tofste multiplayer games ooit... kom ik normaal niet zo vaak tegen. Was gewoon op een public server!

Hebben jullie dat nou ook welles? :7

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Verwijderd

ja zeker er was eerst 18 tegen 18 ofzo , en ik was medic , super medic wel te verstaan >:) elke x als iemand een medic nodig had rende ik door de kogels heen en gaf hem een magisch spuitje met m`n dokters spuit , ik vind dit ok 1 van de tofste games met multiplayer optie *D

Verwijderd

Met RTCW nog niet zoveel gedaan..
vanvond ff een nieuwe key halen @ dixons >:)

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 20:49
Op dinsdag 04 december 2001 14:42 schreef DarKHunteR het volgende:
whhehehheehhehe.... :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Lamer |:( Dat je zelf te krenterig bent om te betalen is tot daaraantoe, maar om dan ook nog mensen die er WEL voor willen betalen te naaien. NSB mentaliteit.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

Misschien bedoelt ie wel dat ie het spel gaat KOPEN bij de Dixons en zodoende een nieuwe key krijgt ;) :P

Verwijderd

hoe bedoel je dat kan je gewoon die cdkey jatten van dat spel zoja geef me wat tips :) >:)

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 17:10 schreef goku13 het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat kan je gewoon die cdkey jatten van dat spel zoja geef me wat tips :) >:)
Wat dacht je van gewoon eraf krabben |:( :) Ik heb btw net de sp uitgespeelt, sjeez wat is die Heinrich 1 makkelijk, of ik ben gewoon goed :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:52
Zoals udenjpg al zei ben je echt super triest als je gewoon een cd key uit de winkel gaat jatten. Als je het blijkbaar zo'n leuk spel vindt dat je het wil blijven spelen, wees dan ook zo eerlijk om het gewoon te kopen.

En kom nou niet aan van ik heb geen geld, ik heb ook geen geld en ga ook geen cd keys jatten |:(

There is no magic.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-11 14:22
Op dinsdag 04 december 2001 17:16 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon eraf krabben |:( :) Ik heb btw net de sp uitgespeelt, sjeez wat is die Heinrich 1 makkelijk, of ik ben gewoon goed :)
Nee, je bent niet goed ;) Die Heinrich 1 is idd erg makkelijk. Gewoon je venom en dat elektrische geval op legen en naar de grond hij gaat! >:)
Pagina: 1