Toon posts:

International licence A van GT3. Hoe????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kom ik door de eerste test heen. Ik moet drie rondjes rijden van 60 meter over een natte baan binnen 51 seconden. Mij lukt het echt niet om dit binnen de tijdslimiet te doen. Wie weet de oplossing?
TIA!

Verwijderd

Je moet over die curbstones heen rijden, niet slippen, en ook niet teveel stuurbewegingen maken en van snelheid veranderen. Dus meteen goed in de baan gaan zitten, zo heb ik daar goud gehaald.

Oja, doe je view buiten de auto, zo zie je hem veel beter reageren en kun je zien wanneer hij gaat slippen.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:54

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

practice, practice, practice.

Je kan het ook a la Tiff Needell/Jeremy Clarkson doen: powerdriften!! >:) (Top Gear kijkers weten wel wat ik bedoel)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

[Aanname mode] Begin is om van automaat naar zelfschakelen te gaan en zet hem dan een versnelling hoger dan is hij veeeel beter te controleren
[Aanname mode uit]

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Het zijn curbstones maar dat wist je vast wel.

Niet proberen al te veel op Tiff te lijken is de kunst, mijn huisgenoot heeft het 30x op die manier geprobeerd en kwam er maar niet aan. De eerste keer dat ik het probeerde haalde ik het in een keer, waren al die uren Grand Prix Legends toch nog ergens anders goed voor.

Je moet 'm dus in een constante lichte drift houden, rustig met het sturen (als je het goed doet hoef je helemaal niet te sturen) en netjes subtiel met het gas zijn. Dan met een snelheid van rond de 120k (uit mijn hoofd) netjes je rondjes maken.