Toon posts:

krijg geen beeld niks wie helpt mij aub? Twinvieuw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor mijn videokaart Nvidea TNT II 32 mb PCI + TV out (daytona)een oplossing hoe ik mijn beeld naar mijn tv kan krijgen, ik heb een kabel met 2 tulpjes aan ieder uiteinde, een kabel met aan ieder uiteinde een plug voor achterin mijn tv out, en een scart waar ze in kunnen, nu wil ik weten hoe ik het precies moet aansluiten, heb het al op diverse manieren geprobeerd, en of ik hier twinvieuw voor nodig heb????????????

alvast bedankt...:r

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Volgens mij heeft die TNT2 geen Twinview. Bij mijn GeForce 2 GTS was het zo dat je _OF_ tv/out gebruikt, _OF_ vga. Ik zette altijd mijn computer naar 800x600 en zette handmatig (in de schermeigenschappen). Daarna kreeg ik pas beeld op mijn tv.

specs

Verwijderd

Twinview was toch geregeld via drivers? Dat had toch nix met die kaart te maken?
En anders moet je gewoon op je PC alles instellen, en dan toepassen, en dan verder werken op je TV. Werkt een beetje kut maarja :)

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Ik dacht, maar goed.. Ik heb het geheugen van een 140-jarige die al 60 jaar seniel is.... Dat Twinview geintroduceerd werd met de GeForceMX-en en dat het daarvoor niet mogelijk was om 2 schermen meteen aan te spreken.

specs