Provider Sonera is overgegaan in??

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
Ik weet dus niet meer de pop en smtp instellingen van me mailbox. Me provider (van kabelinternet) is Sonera (voorheen Multiweb) maar ze zijn overgenomen ofzo?

Heeft iemand het adres van hun home cq de pop3 instellingen voor mijn mail??
alvast bedankt ! :)

Toch maar een weblog?

Verwijderd

Ik weet niet waar jij zit, maar Sonera in Rotterdam e.o. is overgenomen door chello... Toch misschien weer eens die andere meelbox (met dat papier) legen??

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 11:02
Waar heb je gezeten >:) Als je echt Abo bent van Sonera, heb je al menig spam ontvangen met de toekomst van je kabelverbinding.

Kee effe uit mijn hoofd.. correct me if i'm wrong.

Voor het dekkingsgebied van Multikabel deed Sonera het kabelinternet regelen. Om diverse redenen heeft Quicknet het heft weer in handen genomen, en biedt nu weer zelf Kabel aanbieden onder de oude naam Quicknet. Daarom kan je vanaf volgend jaar februari geen gebruik meer maken van je @soneramail.nl adressen. Dus had je voorheen in het dekkingsgebied van Multikabel Sonera. Dan heb je nu Quicknet.
De geschiedenis van QuickNet

QuickNet is een dochtermaatschappij van Multikabel en Primacom. In 1998 opgericht door het Finse Sonera Plaza, heeft QuickNet in 1999 de Noord-Hollandse kabelinternetprovider Multiweb overgenomen. Multiweb was oorspronkelijk opgericht door de gezamelijke kabelmaatschappijen van Noord-Holland, waaronder Multikabel. In de zomer van 2001 heeft Multikabel de klanten en serviceorganisatie op haar beurt weer overgenomen van Sonera Plaza. Belangrijk hierbij is dat het lokale netwerkbeheer en klantenservice weer in één hand komen te liggen. Hiermee kan de kwaliteit beter worden gewaarborgd. bron:www.quicknet.nl
Sidekick out..

Verwijderd

Het is heel simpel opzich.

Wij van Tiscali bv. hebben alle inbelaccounts overgenomen en ook de meeste webhostings.

Noord-Holland is overgenomen door Quicknet en Zuid Holland door Chello/UPC.
Support
Particuliere kabelklanten: 0800-8175 (quicknet)
Zakelijke kabeklanten N-Holland: 072-5143223 werkdagen 9:00-17:30 (Quicknet)
Fax: 0900-3297529
Quicknet Business Desk
Postbus 9422
1800 GK Alkmaar

Zakelijke kabeklanten Z-Holland: 0900-1580 (UPC)

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:39

Gallus

Cheesy

Kan ik dan m'n hele emailadres veranderen of wordt bijvoorbeeld xxx@soneramail.nl gewoon xxx@quicknet.nl?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Als je quicknet hebt zou ik het niet weten.

Ik werk bij Tiscali, maar ook niet op die afdeling, dus kweet ook niet wat wij met het email adres doen. Ik gok zelf op aliasje erbij met @tiscali.nl

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 12:06

Shadowtje

Shadow

Op dinsdag 04 december 2001 18:24 schreef Gallus het volgende:
Kan ik dan m'n hele emailadres veranderen of wordt bijvoorbeeld xxx@soneramail.nl gewoon xxx@quicknet.nl?
Mail naar je hotmail en je weet je emailadres...

dit is geen link

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:39

Gallus

Cheesy

Op woensdag 05 december 2001 00:46 schreef Shadow19 het volgende:

[..]

Alsof ik daar wat mee opschiet...

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 11:02
Op dinsdag 04 december 2001 18:24 schreef Gallus het volgende:
Roger on that. Je krijgt via mail nog uitgebreid te horen hoe of wat. Ze zijn nog bezig een online wijzigingstooltje op te zetten.

Sidekick out..

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 00:46 schreef Shadow19 het volgende:

[..]

Dit is de stomste reactie die ik ooit gezien heb }:O

Je e-mail adres in Outlook/Outlook Express/Whatever staat in je mailprogramma. Als je provider het wijzigt, wijzigt het echt niet automatisch mee in je mail programma. Dat moet je toch echt met de hand doen. Als je dus naar je Hotmail mailt, dan zal er braaf het adres staan uit je mailprogramma en dus @soneramail.nl, aangezien dat ingesteld staat.

Lijkt me het beste om ff af te wachten en gewoon site te checken regelmatig.
Pagina: 1