Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Verwijderd
De dirs verwijderen en mysql uit je bootscripts halen?
Ik weet niet hoe die dingen geinstalleerd zijn, als het packet-based is zou je rpm -e mysql kunnen doen.
Ik weet niet hoe die dingen geinstalleerd zijn, als het packet-based is zou je rpm -e mysql kunnen doen.
BULLSHIT, bijna misschien, maar dat ging over iets wat anders op een gegeven moment. Dit gaat SPECIFIEK over MYSQL uninstall.
Hou toch eens op me altijd commentaar geven, ik will gewoon uit de problemen komen. En ik dacht MYSQL hoort hier.
Reboot/restart etc hoort onder dat andere, vandaar.
Probeer je altijd iemand dwars te zitten?
Sjeez........
Show some sympathy
Hou toch eens op me altijd commentaar geven, ik will gewoon uit de problemen komen. En ik dacht MYSQL hoort hier.
Reboot/restart etc hoort onder dat andere, vandaar.
Probeer je altijd iemand dwars te zitten?
Sjeez........
Show some sympathy
Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Verwijderd
Niet dus! Als je met query's zit moet je hier zijn....voor jou vraag moet je bij NWOS zitten.Op dinsdag 04 december 2001 13:40 schreef Freezo het volgende:
En ik dacht MYSQL hoort hier.
En nee!Probeer je altijd iemand dwars te zitten?
Sjeez........
Show some sympathy
Probeer alleen af en toe te zorgen dat mensen hun vraag stellen in het juiste topic. Zal de topic-starter alleen maar profijt van hebben...so...en als je het niet wil...dan niet. Zo beter ????
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()