Ik heb een access databeest gemaakt als hulpmiddeltje voor mijn stage, maar nu wil ik door middel van een formulier gegevens kunnen toevoegen aan diverse tabellen... maar dat lukt me dus niet. Kan iemand me even op weg helpen. Met PHP is het vrij eenvoudig maar het is de bedoeling dat het op iedere comp draait... Kortom hulp!!!
Met Access kan je zelf formulieren maken (tabblad forms). Desnoods met VBA-scripting.
wat wil je nauw precies ?
een Web Based form of een gewoon "slinger de wizard aan in Access" - form ?
een Web Based form of een gewoon "slinger de wizard aan in Access" - form ?
woei!
Niet webbased, gewoon een desktop versie.... formulieren maken dat lukt me nog wel
, maar om de ingevulde gegevens op te slaan met een druk op de knop dat lukt niet
Als je gegevens verandert in een form, dan wordt het automatisch opgeslagen hoor. Mischien moet je je data-source nog instellen
Het gaat me meer om invoeren dan veranderen.... maar is dat gewoon een of andere wizard in access 2000??Op dinsdag 04 december 2001 13:23 schreef Peter1978Thuis het volgende:
Als je gegevens verandert in een form, dan wordt het automatisch opgeslagen hoor. Mischien moet je je data-source nog instellen
Ja, je kan gewoon met een wizzard een formulier van een tabel maken.
Pagina: 1