19 inch server

Pagina: 1
Acties:

• _cyclops_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
'k heb hier de opdracht om is uit te zoeken wat een 19" server kost... natuurlijk maakt 't veel uit watvoor hardware je erin zet, maar ik als newbie op dit gebied weet totaal niet wat in welke kost past...
kan iemand hier meer over vertellen? idee'en waar 'k dit misschien kan laten adviseren? links?!

thx :)

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Wat dacht je ervan om ff in de Pricewatch te kijken en wat specs te zoeken van 19" racks die je daar vind?

Draag zelf ff wat bij in zo'n topic in plaats van kansloos te gaan vragen wat goed is zonder zelf eerst actie te ondernemen.

no offence.

Verwijderd

Hangt er ook van af wat je met dat ding wilt..

ga eens shoppen bij www.dell.nl, die hebben 19" servers in alle soorten en maten.

• _cyclops_
Sjuk,

dacht je dat ik dat niet had gedaan?
'k weet dus niet wat die specs allemaal precies inhouden en daarom kom ik hierheen...

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 12:52 schreef _cyclops_ het volgende:
Sjuk,

dacht je dat ik dat niet had gedaan?
'k weet dus niet wat die specs allemaal precies inhouden en daarom kom ik hierheen...
Wat wil je exact weten dan?

• _cyclops_
nou eigenlijk wil ik gewoon linkjes naar plekken waar ik beter kan leren om zo'n 19" server te bouwen, met google kwam 'k niet ver, en hier zijn (als het goed is) mensne die er wel wat meer van af weten en misschien ook betere links hebben...

• mr_daTA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

mr_daTA

Probeert student te zijn

Als je nu eens even de .plan naloopt van tweakers... Het is maar een idee hoor, volgens mij hangen bij trueserver in de cabinets 19" kasten.

Daar staat zeker het e.e.a. over wie sommige delen heeft geschonken...

Bijv. hier
http://www.tweakers.net/plan/96

Chance favors the prepared mind

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op dinsdag 04 december 2001 12:56 schreef _cyclops_ het volgende:
nou eigenlijk wil ik gewoon linkjes naar plekken waar ik beter kan leren om zo'n 19" server te bouwen, met google kwam 'k niet ver, en hier zijn (als het goed is) mensne die er wel wat meer van af weten en misschien ook betere links hebben...
Een 19" server is gewoon een computer in een 19" rackmount. Hier heb je een paar prijzen van rackmounts: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/26 .

Op ProCase.nl vind je veel verschillende 19" kasten.
Pagina: 1