[Videokaart] Asus - Leadtek - Titanium - Deluxe?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:11

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Hallo lui,

'k Sta op het punt om een nieuwe PC aan te schaffen, waarschijnlijk met AMD XP 1800+ processor, nu ben ik op zoek naar een goede videokaart, hebben jullie misschien ervaring met de Asus en/of de Leadtek Geforce 3 (Deluxe of Titanium (200 of 500))? Zo ja, graag jullie bevindingen en/of op en aanmerkingen. Sorry voor de wat ingewikkelde formulering >:)

Dividend for Starters

Verwijderd

Als je een GF3 ti(200/500) wilt zou ik voor de Leadtek gaan. Die hebben goede filters waardoor ze naast goede 3d beelden ook hele goede 2d beelden.

Ik heb begrepen dat de Asus een stuk minder is. Geen onderbouwing, dacht ik ergens gelezen te hebben.

Verwijderd

En wat doet dit eigenlijk in AV.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:11

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Ja sorry, ik zag video en dag dat hierbij hoorde, maar je kunt de post niet deleten zie ik. Dubbelposts zullen niet gewaardeerd worden dus bij deze vriendelijke vraag voor een MOD?

Dividend for Starters

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Opzich zou deze naar VB kunnen, maar aangezien dit soort vragen dagelijks gesteld worden: lees even wat FAQs, vooral veel reviews, en gebruik de Search :)
www.tweakers.net is goed voor reviews.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.