May the force be with you!!
Nope is er nog gewoon...
Receiving 72274 new headers...
Receiving 72274 new headers...
Via welke provider?? Ik zit bij @home.
en welke newsserver, een newsgroep bestaat nl niet op elke newsserver in de wereldOp dinsdag 04 december 2001 16:31 schreef Skywalker het volgende:
Via welke provider?? Ik zit bij @home.
Dat denk ik wel, want hij is van de ene op de andere dag verdwenen.
Verwijderd
Ik heb mxstream via XS4ALL.
En dan dus niet via de news.xs4all.nl server he...
wel de newszilla.xs4all.nl
. Deze heeft een PERFECTE mirror van alt.chello.binaries, ik herleef mijn vroegere chello-tijd weer helemaal
(al is mijn huidige 300 a 400 kbps niet zo lekker als de chello 1100 a 1200 kbps
)
En dan dus niet via de news.xs4all.nl server he...
Ik krijg wel dit:
400 Too Many Connections [chello-netherlands-end-customers allows 3 per host/0 per feed (0 == nolimit)] (Typhoon v1.2.2)
Configuration:
Account: news.brabant.chello.nl
Server: news.brabant.chello.nl
Protocol: NNTP
Port: 119
Secure(SSL): 0
Error Number: 400
Code: 800ccca0
Verwijderd
Owwww jaaaaah dat is schering en inslag bij Chello...Op woensdag 05 december 2001 11:40 schreef Phantom_ het volgende:
Ik krijg wel dit:
[..]
Er zijn dan teveel connecties... je mag er sowieso maar 3 per account, maar dan nog krijg je geen access als de server teveel gebruikers ziet. De servers zijn dus niet weg, maar juist HEEL druk
Probeer eens een andere server, vroeger in mijn Chello tijd mocht ik ook op de andere servers, hoe heetten die ook al weer... news.rdam.chello.nl ofzoiets??? Ff zoeken op de chello support site.
Was wel opvallend dat de "brabant" mirror altijd het meest compleet was, de andere servers waren rustiger maar waren ook nooi 100% gemirrored...
Kan iemand mij ook een goeie newsserver geven waar hij nog op staat?
Verwijderd
Oei big onzin. MXStream van XS4ALL is 1 Mbit down, maximaal dus iets meer dan 120 KB/sec. Dus die 300 a 400 haal je NEVER van je leven.Op Wednesday 05 December 2001 10:05 schreef --EasY-- het volgende:
Ik heb mxstream via XS4ALL.
En dan dus niet via de news.xs4all.nl server he...wel de newszilla.xs4all.nl
. Deze heeft een PERFECTE mirror van alt.chello.binaries, ik herleef mijn vroegere chello-tijd weer helemaal
(al is mijn huidige 300 a 400 kbps niet zo lekker als de chello 1100 a 1200 kbps
)
En volgens mij kan je bij Chello ook NEVER 1100 a 1200 halen, is maar 1,5 Mbit...
Correct me if i'm wrong
Sigh... I correct you, you're wrong!Op Sunday 09 December 2001 19:37 schreef thaduck het volgende:
[..]
Oei big onzin. MXStream van XS4ALL is 1 Mbit down, maximaal dus iets meer dan 120 KB/sec. Dus die 300 a 400 haal je NEVER van je leven.
En volgens mij kan je bij Chello ook NEVER 1100 a 1200 halen, is maar 1,5 Mbit...
Correct me if i'm wrong
Ken je het verschil tussen kbps en kB/s dan niet?
Foei!
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Beroep: Systeembeheerder
Studierichting: Technische Informatica
Bijbaan misschien.Op Sunday 09 December 2001 23:33 schreef Wimo. het volgende:
Beroep: Systeembeheerder
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Ik weet het wel 
Duh
De post hiervoor was niet van het dermate niveau (degene waar ik op reageerde) dat ik verwacht dat hij het verschil niet weet
Ennuh, moet me profiel aanpassen want het klopt niet meer
Duh
De post hiervoor was niet van het dermate niveau (degene waar ik op reageerde) dat ik verwacht dat hij het verschil niet weet
Ennuh, moet me profiel aanpassen want het klopt niet meer
Verwijderd
bit <> byteOp zondag 09 december 2001 19:37 schreef thaduck het volgende:
[..]
Oei big onzin. MXStream van XS4ALL is 1 Mbit down, maximaal dus iets meer dan 120 KB/sec. Dus die 300 a 400 haal je NEVER van je leven.
Correct me if i'm wrong
En MXstream is ECHT maar 512 kilobips per seconde
Verwijderd
Je hebt ook nog de fast uitvoering hoor.Op maandag 10 december 2001 14:47 schreef --EasY-- het volgende:
[..]
bit <> byte
Verwijderd
Op maandag 10 december 2001 14:47 schreef --EasY-- het volgende:
offtopic:
Om ff helemaal offtopic te gaan. Ben blij dat ik geen achterwerk heb van 512 kilo
Om ff helemaal offtopic te gaan. Ben blij dat ik geen achterwerk heb van 512 kilo
Daar zou ik ook wel belang bij hebben!!!
In dat geval kom je met de search een stuk verder
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
hummm er zijn searchengines voor... Maar dat gaat nooit over binary groups. Vroeger had je wel pubnews.demon.nl maar die is dicht dacht ik.Op maandag 10 december 2001 17:17 schreef Miss_Dittie het volgende:
zijn er ook news servers waar je bij kunt zonder dat je lid bent van die provider?
Gewoon XS4ALL nemen, dan krijg je de chello binary newsgroup er toch alsnog bij, dus geen cHELLo maar wel de binary zooi
Pagina: 1