Op dinsdag 04 december 2001 11:31 schreef The Fox het volgende:
Ik speel niet in 800x600.
Dus dit is nep

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Anoniem: 17772
He, dat ken ik!Op dinsdag 04 december 2001 14:05 schreef Mister_X het volgende:
dit is wel een cool plaatje, hehehe.
[afbeelding]
Dat heb ik thuis ook
Anoniem: 29882
Deze pic heb ik ook onder mijn naam staan... afzetterijOp dinsdag 04 december 2001 11:30 schreef biobak het volgende:
lol
Ik sta er ook tussen. Weet alleen nog niet waarom
[afbeelding]
Anoniem: 41570
De mijne niet; en die roelt de n00b serversOp dinsdag 04 december 2001 11:39 schreef BeForce256 het volgende:
Vind het wel l0l....
Zelfs mn oma cheat!
Anoniem: 1734
nah niet als cvar.cfg wordt gebruikt van zkillzOp dinsdag 04 december 2001 11:37 schreef IceStorm het volgende:
ZO, kan PB helemaal de prullenbak in.
Anoniem: 30567

dit is echt nep
Anoniem: 34056

Dit ben ik, Gamer2001.
Het grappige is alleen dat ik geen CS speel
Zo nep als de t*ring man.
net zoiets als die site waar je een telefoon nummer kunt ikvoeren van je mobiel om te zien waar je op een bepaald moment was, dat zie je foto's vaneen hoeren buurt.
Anoniem: 34056
Ik wou zeggen, lijkt niet op mijn ipOp dinsdag 04 december 2001 18:40 schreef goku13 het volgende:
en allemaal dezelfde IP LOL!!!
[edit]
ik speel ook nooit op 800x600 resolutie
daar is mijn pc veeeel te goed voor.
"Luie mensen worden ook moe!"
nu ik deze screens allemaal zie , vind ik ineens ook deze
ik checkte ff op strikerz stats en won-id's kloppe
http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=74
hallo
Dat lijkt me ook het server ip, niet je eigen ip.Op dinsdag 04 december 2001 18:40 schreef goku13 het volgende:
en allemaal dezelfde IP LOL!!!
Maar goed, boeit ff niet, sommigen snappen er blijkbaar nix van.

Ziet er niet eens echt uit

ben je moe ? dan moet je naar bedje toeOp dinsdag 04 december 2001 18:53 schreef NOxie het volgende:
ZzZzZzzzOud grapje

hallo
Hmmz niet voor mij, ik hoop dat ik dadelijk gta3 voor de pc op kan halenOp dinsdag 04 december 2001 18:54 schreef NaLiN het volgende:
[..]
ben je moe ? dan moet je naar bedje toe
Hmm, nog steeds..Duurt wel ff he, voordat je hem heb..Op dinsdag 04 december 2001 18:56 schreef BeForce256 het volgende:
[..]
Hmmz niet voor mij, ik hoop dat ik dadelijk gta3 voor de pc op kan halen
Lekker voor je
jij stinkt man, gta3 op de pc zeker, net zoals dat neppe topic van je.Op dinsdag 04 december 2001 18:56 schreef BeForce256 het volgende:
[..]
Hmmz niet voor mij, ik hoop dat ik dadelijk gta3 voor de pc op kan halen
goh ik had het zelfde screen toen ik iets van YDFVWVV&@u*&YT#@VR)#VG&*@789 in tikdeOp dinsdag 04 december 2001 13:09 schreef Manic het volgende:
LOL! Ik cheat ook...
Bier, Whiskey en Metal!!

Nu hopen dat ik hem via die ander wel kan krijgen... anders ikke booooos....
* Anoniem: 29488 houdt niet zo van Trojan Horses... en zeker niet van te vroege 1 april grappen
Edonkey has some files too, mostly ps2 emulation stuff (probably a fake (ther .txt files which say so)
but alos an image file , i just want too get some info of you guys wether its out or not..
op welke naam heb je gezocht? Want ik zocht op "Oni" en ik kreeg ook dat plaatjeOp dinsdag 04 december 2001 13:09 schreef Manic het volgende:
LOL! Ik cheat ook...
[afbeelding]
Alleen klopt het WON ID niet
Oja, en speelt altijd op 1024x768
(stond 800x600 bij)
The devil is in the details.
Dit plaatje kreeg ik ook op MaRc0.0 en Marc00 (onder die namen speel ik)Op dinsdag 04 december 2001 18:50 schreef NaLiN het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze zelfs allemaal gezien onder MaRc0.0 terwijl ik niet cheat
The devil is in the details.
Dat is toeval denk ik.Op dinsdag 04 december 2001 19:03 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Dit plaatje kreeg ik ook op MaRc0.0 en Marc00 (onder die namen speel ik)
Kan toch best op dezelfde plek genomen zijn
Je meent het..Op dinsdag 04 december 2001 19:04 schreef crazy-horse het volgende:
wat een onzin zeg
Ja ik ben moe maar jij bent vermoeiendOp dinsdag 04 december 2001 18:54 schreef NaLiN het volgende:
[..]
ben je moe ? dan moet je naar bedje toe
The first casualty in war is always the truth...
Toch knap, heb 1x gehost, en dat was enkel de_dust
Het plaatje dat hun laten zien lijkt er niet eens op
dit is geen link
Hahaha. Ohnee wacht ff... Kan iemand mij vertellen of dit grappig was?Op dinsdag 04 december 2001 18:50 schreef NaLiN het volgende:
[afbeelding]
wtf is your problem ?Op dinsdag 04 december 2001 18:50 schreef NaLiN het volgende:
[afbeelding]
en voor deze onschuld zelfde, het is nep lieve schat, elke naam die je maar invult komt er te staan, zelfde principe als die dynamische icoontjes op GoT...Op dinsdag 04 december 2001 19:03 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Dit plaatje kreeg ik ook op MaRc0.0 en Marc00 (onder die namen speel ik)
Ik heb ze zelfs allemaal gezien onder MaRc0.0 terwijl ik niet cheat
geeft neit hoor dat je het niet snapt, sommige mensen zijn nou eenmaal iets langzamer enzo
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
ken ik jou ?Op woensdag 05 december 2001 01:55 schreef salutem het volgende:
Ja he BBQ daar weet jij alles van
En nog veel grappiger dat er steeds mensen serieus blijven reageren.
Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
LUL !
lache johOp woensdag 05 december 2001 02:43 schreef salutem het volgende:
wat nou kut ?
LUL !
Anoniem: 1734
iedereen weet toch dat het nep is onderhand
Anoniem: 21905
Op dinsdag 04 december 2001 18:50 schreef NaLiN het volgende:
[afbeelding]

Haha, dat je daar intrapteOp dinsdag 04 december 2001 11:27 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
haha dat is grappig ik sta er ook bij terwijl ik echt dus niet cheatMaar volgens mij is dit een Nicklamer.
Check this:
[url]
Of misschien is er een screen van gemaakt omdat ik geen punkbuster gebruik. Raar is het wel.
[EDIT]
Het is bullshit als ik jan invul krijg ik dezelfde screen en als ik piet invul krijg ik ook dezelfde screen HEEL RAAR.
LOLOp woensdag 05 december 2001 01:07 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Hahaha. Ohnee wacht ff... Kan iemand mij vertellen of dit grappig was?
Op woensdag 05 december 2001 13:33 schreef MM- het volgende:
[..]
LOL

tampert, kriminalpolizei
wow met dit topic ontdekken we zelfs echte cheat0rzOp woensdag 05 december 2001 13:56 schreef Wimo. het volgende:
Heeeeeel soms dan
Denk eens goed na...Op woensdag 05 december 2001 14:22 schreef KaAzKoP het volgende:
sjeez wat een onzin... als ik m'n naam intik staat er dat ik cheat op cs_militia... Die map heb ik nog nooit onder die naam gespeeld! lol!
niet man , dat is mijn cheat screen shotOp dinsdag 04 december 2001 11:30 schreef biobak het volgende:
lol
Ik sta er ook tussen. Weet alleen nog niet waarom
[afbeelding]
kijk maar : http://www.tequilo.de/pb-screens/?shot=1&search=MM-%5Etesting&wonid=1337&x=Go
daarom staat er ook in de url shot=1 want die zijn standaard.
Trouwen mijn nick stond ook op......:(
Lucky Goldstar
RoflmaoOp woensdag 05 december 2001 16:46 schreef DJkim het volgende:
Dit is gewoon nep en ik vind zowiezo dat je niet moet cheaten met CS. Wat is zo leuk aan om te cheaten? Het is puur verpesten van het spel......
Trouwen mijn nick stond ook op......:(

Mod slotje graag. Gewoon een bouttopic.
Anoniem: 5765
NaLiN AKA Banned (L)USER op Strikerz.netOp dinsdag 04 december 2001 18:50 schreef NaLiN het volgende:
[afbeelding]
'k heb de namen van m'n vrienden getest en het klopt steeds!
1: klajsdfjaljajidhfijedf
2: uiheiuyhrjhnklsjiojsdf
3: 832h4d89sf2h3489usdfsf
Ik krijg echt steeds de pics die ik zelf ook heb
(
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
NaLiN AKA Owned jullie allemaal overalOp woensdag 05 december 2001 17:31 schreef Paestero het volgende:
[..]
NaLiN AKA Banned (L)USER op Strikerz.net
Jep, maar niet op Strikerz.netOp woensdag 05 december 2001 17:39 schreef MM- het volgende:
[..]
NaLiN AKA Owned jullie allemaal overal
Zoals dichten
http://www.strikerz.net/index.php?menu=News&newsid=14
hehehehe
iets te laat het is al 5 decemberOp woensdag 05 december 2001 17:58 schreef Paestero het volgende:
Heeft NaLiN toevallig nog skill in andere dingen?
Zoals dichten
http://www.strikerz.net/index.php?menu=News&newsid=14
hehehehe
hallo
Voor de niet-zo-slimme mensen onder ons: dit is een grapje...
Geef mij maar een Warsteiner.
ik hoop voor je dat dat een grapje is.Op woensdag 05 december 2001 18:56 schreef RS_003 het volgende:
http://www.tequilo.de/pb-screens/view?shot=5&search=%5BTBKs%5D%20RS%20003%20%5BNL%5D&wonid=678051 He he ik cheat nooit en ik speel niet op 800*600 me comp gaat dan zo kraaken en wat is dit eigenlijk voor vage cheat ?
Ik ben toch malle pietje niet!
Anoniem: 36655
Dat plaatje komt wel verdacht vaak langs he!Op woensdag 05 december 2001 19:51 schreef The Legend het volgende:
Nog nooit CS online gespeeld
[afbeelding]
Als ik in typ:
Pietblaatpleurisnogwat
dan bestaat die nick en staat hij precies op van die leuke posities die ik hier telkens langs zie komen.
gewoon neppe crap
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
"goh, dat je dat ziet zeg!"Op woensdag 05 december 2001 22:10 schreef pinny het volgende:
wat F#%KING nep zeg idereen die ik in vulde had hetzelfde screen shot VET F#%KING NEP !!!!!

Echt ?
En ik maar denken dat ik iedereen neerknal in CS maar dat is dus allemaal gecheat ?
Ik snap het echt niet meer hoor ik ga maar weer UT'en veels te moeilijk voor mij dat CS.
ik krijg telkens dezelfde plaatjes en ook van levels die ik never nooit heb gespeeld.
En by the way ik cheat nog geen eens, en dit is echt waar.
Ik

En ik had even player kfhewskjfhsekjlvhksdvucduvdsalvhbswleewivfgjls;qkf;JGIROJGEIJEETJHIJBERIJ en player lafjer;ij\vor';sdg;oewkg;ekv;lwkfe;lfwefvfavfklbmfbdfbekrlbnrekjnfkwnfwejnfe opgezocht en ze bestonden ook.
Beter dat die mensen ook echt bestaan...
hallo
Namelijk dit er onderaan erbij zetten:
PS: DIT IS DUS FAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
he he zie me specs dan zie je het het echt zo is 80 fps in het donker maar als het licht is dan 12 fps op 640*460Op woensdag 05 december 2001 19:19 schreef MM- het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat dat een grapje is.

als ik mijn nick invul : BRUUT, dan kom ik een al eerder gepost plaatje tegen nl :
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Dit topic is gesloten.