Nieuwe AMD! nieuwe kast! 300Watt voldoende?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35
Is 300Watt voldoende, volgens AMD wel, maar toch zekere voor onzekere?
Is er veel verschil tussen zeg merk voedingen/kasten of normale bulk zooi?

Zelf denk ik aan een Aopen H600A ... any goed?

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Ja wat voor systeem wil je er in ? :? Meestal is 300w wel genoeg voor een flink systeem.
En ja Aopen kasten zijn altijd goed ,en als je een goede voeding wel neem je gewoon een enermax.

Verwijderd

Ligt er idd aan wat je in je system stopt als je er 4 hdd's in zet dvd,burner etc etc duzz de hele boel vol.. dan kan soms 300w te weinig te zijn...

Maar gewoon std AMD systempje is 300w wel genoeg... en Aopen is een betrouwbaar goed merk duzz denk dat je daar maar voor moet gaan :)

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35
Thanks ... zie voor systeem ... signature ... of weet ik veel hoe dat heet ... :)

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 11:28 schreef RD het volgende:
Thanks ... zie voor systeem ... signature ... of weet ik veel hoe dat heet ... :)
Er staat in je lijstje een 235W voeding, vind ik persoonlijk te weinig, ga toch liever voor een 350 W
zit je voor de doorsnee tweakers goed...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Mijn bak draait gewoon op zo'n A-Open 300watt, prima voeding voor zover ik kan oordelen.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

300W is ook meer dan genoeg als je puur de standaard randapparatuur aansluit, moet je niet met extra fans werken, mijn Alpha draait bv op 7200RPM en dan nog 4 80mm fans,--> dan nooit genoeg aan 300W....

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor voedingvragen is een aparte topic (zie sticky topics in HA)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.