ik heb dus een P1 133 als freesco bakkie toen ik een dialup account gebruikte werkt dat toen zat er een 8139 10/100mbit PCI kaartje van realtek in.
geen problemen
tegenwoordig heb ik adsl (althans, als xs4all mij aanmeld bij hun.) dus ik ga testen met freesco en 2 netwerkkaarten (2de netwerkkaart is bedoeld voor de adsl aansluiting (8029 10mbit PCI)) nu pakt freesco automatisch voor mij netwerk met de rest van mijn computers het 10mbit kaartje en dat is niet de bedoeling.
maar freesco zegt zelf dat ik geen irq en dergelijke hoef mee te geven aan de kaarten
toch heb ik dit wel geprobeerd maar heeft het nog niet mogen baten...
kortom dhcp server draait op de 8029 en dat wil ik niet want daar hangt mijn modem aan.
heeft iemand een oplossing?
PS. het omdraaien van kaarten in de verschillende sloten had geen zin.
!!! HELP HELP HELP !!!
geen problemen
tegenwoordig heb ik adsl (althans, als xs4all mij aanmeld bij hun.) dus ik ga testen met freesco en 2 netwerkkaarten (2de netwerkkaart is bedoeld voor de adsl aansluiting (8029 10mbit PCI)) nu pakt freesco automatisch voor mij netwerk met de rest van mijn computers het 10mbit kaartje en dat is niet de bedoeling.
maar freesco zegt zelf dat ik geen irq en dergelijke hoef mee te geven aan de kaarten
toch heb ik dit wel geprobeerd maar heeft het nog niet mogen baten...
kortom dhcp server draait op de 8029 en dat wil ik niet want daar hangt mijn modem aan.
heeft iemand een oplossing?
PS. het omdraaien van kaarten in de verschillende sloten had geen zin.
!!! HELP HELP HELP !!!
het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.