Toon posts:

ringtones versturen vanaf eigen site!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik dit doen, en zo ja, wat heb ik nodig?

modem of kan dat via de kabel.
abbo bij een mobilefoon provider?

is het uberhaupt wel mogelijk omdat zelf te maken.

Geld is hier geen punt. Ik kan alles tot de beschikking krijgen om het tot werkelijkheid te maken.

Het volgende willen we dus doen:
Er komt een site waarmen een kerstcard kan maken en op die card komt een url te staan naar een pagina waar je dus een ringtone kan downen voor je telefoon.
nu is mijn vraag dus wat je allemaal nodig hebt.
sms server hebben we al hier.

Verwijderd

Topicstarter
schop

Verwijderd

t kicken van topics is irri..
gelieve dit niet meer te doen omdat het irritatie opwekt bij andere gebruikers.
Users reageren vanzelf wel als ze iets weten of als ze zin hebben om te reageren :)
zie ook de faq dat dit niet echt gewenst is.

Verwijderd

wat heb je nodig: een bedrijf via je sms'jes mag zenden, de kosten ongeveer 30ct/smsje, waarbij je er minimaal 2500 moet inkopen als ik het goed heb, als je er meer inkoopt is het geloof ik tot 25ct/smsje... die ringtones zijn niet meer dan gewoon een code die via sms gezonden wordt...

je hebt ook wat van die codes nodig, en een manier om je geld terug te verdienen...

Verwijderd

Topicstarter
oke heb je er ook ervaring mee hoe je dat opzet.
Hoe kan moeten die codes worden opgemaakt??

zoals ik al zei, een sms server hebben we al :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Kijk anders even hoe het bij wanadoo gebeurt zoeen sms zenden
of bij ben.

tis misschien wel lame maar als het alleen voor de kerst is gewoon ff de code jatten :P

Verwijderd

Ik dacht dat ik nog weet van een tijdje terug dat je dat met de kpn moest regelen. Maar ik weet het niet zeker meer.

Verwijderd

Topicstarter
dat is dan ook een probleem, zodra je die ringtone laat versturen, komt het niet meer als code binnen maar als deuntje.

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 17:13 schreef Ground_Zero het volgende:
dat is dan ook een probleem, zodra je die ringtone laat versturen, komt het niet meer als code binnen maar als deuntje.
Moet toch ook als deuntje binnenkomen :?

En waar heb je je SMS server? Gewoon eigen telefoonlijntje waarmee je illegaal inbelt op de KPN SMS-centrale wat je dus superveel geld kost of ergens abo bij libertel ofzo?
Pagina: 1