Toon posts:

Printer dood..........nieuwe, maar welke....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn printer is gister overleden...nou jah, mijn printerkop. Nu ga ik dus een nieuwe halen, maar ik heb niet zo'n zin om veel geld uit te geven. Ik dacht zelf aan http://www.epson.nl/product/printer/styc40ux/ <-deze.

Het is voor thuisgebruik, alleen tekst en soms een simpel plaatje.

Verwijderd

Ik heb een jaar geleden de Lexmark 3200 gekocht, hij koste 180 piek (ja! Incl. 2 (volle) inktcartridges). Ik heb um bij de It's gekocht. Maar ik denk dat hij wel bij meerdere zaken niet belachelijk duur zal zijn.

Verwijderd

printer ziet er idd leuk uit voor thuis. ik heb ook een epson en ben best tevreden over dat ding. Goede kwaliteit, maar niet erg snel. En op hoge kwaliteit gebruikt die veel inkt. (kijk dus ook maar even naar de prijzen van de cartridges voordat je een aankoop doet.)

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Gewoon weer zo'n epson printertje aanschaffen.
Ze kosten meestal nog geen 200 gulden.
En voor thuisgebruik is het genoeg.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Verwijderd

Topicstarter
Niet weer, ik had eerst een Canon BJC4400...wat een kut ding was dat..hij was al een keer op de grond gestuiterd door de hond dus alle knopjes enzo hingen los. En ik koop altijd van die goedkope inkt, het werkte goed maar je moest na iets van 3 jaar wel die kop een keer in de week schoonmaken. Nu doet hij helemaal niks meer...

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Epson 580, bij de Makro f 99,= inclusief inkt. (was al weer een maandje geleden trouwens)

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 10:03 schreef Bas het volgende:
Epson 580, bij de Makro f 99,= inclusief inkt. (was al weer een maandje geleden trouwens)
Tnx voor de tip...ik had deze nog niet eens bekeken, maar hij ziet er wel leuk uit...nog 1 voor op mijn lijstje
Pagina: 1