Toon posts:

internet verbinding, ander alternatief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Op werk hebben we nu een ISDN verbinding voor internet, dit word echter te langzaam aagezien we 160 gebruikers hebben.

We wilden graag ADSL maar helaas is dat nog niet mogelijk in onze regio. De KPN kan niet zeggen waneer het beschikbaar is. Nu hebben we de mogelijk hijd om een straal verbinding te nemen maar dat is weer heel erg duur. Een huur lijn is ook te duur.

Weet iemand nog een ander alternatief, mijn opties zijn een beetje op en mischien is er nog iets wat ik over het hoofd heb gezien of waar ik niet van op de hoogte ben.

Avb Jeff

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
BBned zit ook op plaatsen waar KPN niet zit, (met hun ADSL diensten dan)
Kijk eens op www.metia.nl of www.bbned.nl :)

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03:18
Satelliet is denk ik de enige methode die je dan kan nemen. Alleen moet je dan nog wel je upload via de telefoon laten lopen.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Topicstarter
Okee ADSL is niet beschikbaar bij ons, bij geen enkele provider :( Sataliet is ook geen oplossing want is te duur.

ISDN basic plus is wel een ander alternatief, ISDN voor een vaste prijs per maand. En dan maar hopen dat ADSL snel komt.

okee mensen bedankt voor de reaties.