Help per ongeluk drivers gewist!! van Nvidia tnt2 32 mb die beeldschermdrivers nu kan ik alleen nog maar in 640x480 runnen en 16 kleuren waar kan ik die drivers weer halen
Alvast Bedankt
Rob
Alvast Bedankt
Rob
P R N D
Gooi die ff weg.Op dinsdag 04 december 2001 08:04 schreef goku13 het volgende:
lukt niet en er staat in bij beeldscherm adapters
"standaard pci grafische adapter (Vga)"
please help me
Money for nothin' and your chicks for free
Installeer je dir drivers ff opnieuwOp dinsdag 04 december 2001 08:05 schreef goku13 het volgende:
en dan?
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Komop zeg. Elkaar helpen is toch de bedoeling hier.Op dinsdag 04 december 2001 08:36 schreef TrailBlazer het volgende:
[flame mode]
damn heb jij ook een abbo op de computer idee
[/flame mode]
sorry is nog vroeg ben nog niet wakker. Maar dit is bijna een vraag voor de computeridee
Verwijderd
We zien wel weer dat dit een TOPIC is met NIVEAU!!!!Op dinsdag 04 december 2001 08:04 schreef goku13 het volgende:
lukt niet en er staat in bij beeldscherm adapters
"standaard pci grafische adapter (Vga)"
please help me
Verwijderd
Nou nou... iedereen heeft het een keer moeten leren...Op dinsdag 04 december 2001 12:28 schreef dojo007 het volgende:
[..]
We zien wel weer dat dit een TOPIC is met NIVEAU!!!!
McLaren \o/
Op dinsdag 04 december 2001 08:36 schreef TrailBlazer het volgende:
[flame mode]
damn heb jij ook een abbo op de computer idee
[/flame mode]
sorry is nog vroeg ben nog niet wakker. Maar dit is bijna een vraag voor de computeridee
Waarom is het nou zo erg als iemand iets niet snapt?Op dinsdag 04 december 2001 12:28 schreef dojo007 het volgende:
[..]
We zien wel weer dat dit een TOPIC is met NIVEAU!!!!
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Je heb altijd van die mensen die alles denken te weten helaas... vraag me in dat gevaal wel af wat ze hier doen als ze toch alles weten???Op dinsdag 04 december 2001 13:11 schreef nickv het volgende:
[..]
[..]
Waarom is het nou zo erg als iemand iets niet snapt?
Dat jij nou toevallig wel weet hoe het moet...
En we zijn hier toch om elkaar te helpen???
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
OK bij deze Quote schrijf je niet als qouteOp dinsdag 04 december 2001 15:24 schreef Braadkip het volgende:
[qoute]
Je heb altijd van die mensen die alles denken te weten helaas... vraag me in dat gevaal wel af wat ze hier doen als ze toch alles weten???
[/qoute]
Mij helpen
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
(OopsOp dinsdag 04 december 2001 15:34 schreef Mightymouse het volgende:
OK bij deze Quote schrijf je niet als qoute
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !