Plextor 24/10/40 IDE Rewriter

Pagina: 1
Acties:

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hallo ik wil een nieuwe brander kopen omdat mijn oude SCSI 8/2/20 niet meer goed werkt :(
Nu is mijn vraag is de Plextor 24/10/40 IDE Rewriter een beetje goed ik wil namelijk nu een IDE kopen omdat ze nu toch burnproof hebben en goedkoop zijn mijn SCSI was 1000 Piek en nu al stuk nadat ik 80 cd's heb gebrand in 3 dagen tijd.

Ik had ook iets gelezen dat er een beveiliging in zat ofzo is dat waar ?

Ik hoor graag reacties va mensen die deze brander hebben.
En als het kan reageren voor morgen (dinsdag) 12:00 omdat ik dan direct één in de stad ophaal.

Verwijderd

Ben er supertevreden over, kan alle Audio-CD's branden op 24x zonder dat er ook maar een tikje te horen is.

Over de werking van de Burnproof kan ik je weinig vertellen, mijn buffer staat nl. altijd op 95-99% :P

Ik zou zeker niet twijfelen en deze brander gaan kopen, mede door de superieure garantieafhandeling van Plextor(Collect&Return 2 jaar lang)

Verwijderd

Heb hem ook, alhoewel ik één van de weinigen was waar de Flips cdd3610 het nog steeds deed, heb ik die plex begin november (was net uit) geshopt, doet het perfect.

duurdere cd-rw doet in in mn sony dvd (10 speed gebrand).
data & audio cd's op 24speed geen enkel punt, en de enige mislukte cd's die ik heb, zijn gekomen omdat windows op zn bek ging.

Oftewel: perfect brandertje, woord weinig geld imho (hoewel ik er 610 voor heb betaald...)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Tja, what can I say. Zeer tevreden over het apparaat.
Aan de andere kant is alles een verbetering tegenover mijn 6x2x2 of 8x4 (yups no RW)... :P

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• pimpimmers
  • Niet online
Thanx maar weten jullie ook iets over die beveiliging ofzo ik heb er iets over gelezen op een niet nerderlandse forum.

Ik weet ook bijna wel zeker dat ik heb morgen ga halen 400 ballen voor een 24x brander >:) op=op LOL

Verwijderd

400 piek voor die plex is normaal hoor

• pimpimmers
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 03:56 schreef SuB het volgende:
400 piek voor die plex is normaal hoor
Ja weet ik was een geintje (snap het geintje zelf ook niet) maar gaaap ik ga maar een naar bed 7:00 er weer uit dus kan nog ff 3 uurtjes slapen

Verwijderd

veel plezier alvast met je brander :)

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Je kan nog overwegen de aloude keuze te maken voor een Lite-On, waar ik toevallig net op de site van kieskeurig wat vergelijkende info over zag. Die Plex staat daar ook in genoemd.

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

MadMax

Dammax

Heb mijn Plexie 24/10/40 opde HCC gekocht. Sindsdien ongeveer 40 CD's gebrand. Is er nog niet eetje fout gegaan en allemaal op 24x. Zegt genoeg dus denk ik....... :9

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op dinsdag 04 december 2001 02:55 schreef TweakGuy het volgende:
Over de werking van de Burnproof kan ik je weinig vertellen, mijn buffer staat nl. altijd op 95-99% :P
Nee joh ;) Burnproof werkt super, want anders zou je geen cd's op 24x kunnen bakken. Dit apparaat begint namelijk op 16x, schakelt over naar 20x, en uiteindelijk gaat ie naar 24x. Steeds bij het overschakelen stopt ie even met branden, om de cd te laten upspinnen. Daarna gaat ie weer verder waar hij gebleven was.
Dat is dus alvast 2x gebruik maken van burnproof per cd ;)

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Heb eerst een HP gehad daarna een philips en nu en plex. Beste brander tot nu toe met goede service. Brander was bij aankomst kapot. Ze komen hem halen en brangen met DHL. dinsdag opgehaald maandag lag er al weer een nieuwe. Super hoor!!!!

• pimpimmers
  • Niet online
Oke ik heb nog geen Plexie op gehaald omdat mijn "oude" brander het weer deed maar nu doet die het weer niet :( dus ik heb hem nu een klap |:( verkocht zodat die het niet zomaar weer kan doen dus nu is die echt kapot >:)

Dus ik ga morgen de Plextor 24/10/40 ophalen maar nu heb ik nog een paar vagen:

01
Ik ga een Napa 380 mp3 speler kopen(8cd) en ik wil dus 8cm cd's branden met die brander kan dat? (ik heb vaak gehoord dat het niet wil maar ik weet niet hoe het met deze brander zit, zo ja hoeveel speed?)

02
Ik wil dus op de max speed cd's branden (gewone 12cm cd) nu wil ik de Philips Silverspeed 80m 24X kopen is dit een goei keus?

Ik hoop dat jullie me nog ff kunnen helpen voor morgen middag :D

edit:
Weet iemand waar ik 8cd cd-rw kan kopen

• pimpimmers
  • Niet online
Help Help ik ga hem vandaag halen dus over een paar uur kan iemand nog ff mijn vragen beantworden :?

• Tenesmia
  • Laatst online: 23-03 14:43

Tenesmia

First Sergeant

Ja die CD''tjes zijn zeker wel goed, maar ik moet zeggen dat ik ook altijd 24x kan branden zonder problemen op cd'tjes die aangeven maar tot 12x of 16x geschikt te zijn.... maar goed..

Over die 8 cm kan ik je niet hellupe...

Ad Astra Per Aspera

Verwijderd

De meeste cd's zijn wel goed, alleen er zijn er bij, die zijn gewoon te slecht voor woorden.

Plextor is een duur merk, maar zeker wel goed. Ze doen het trouwens ook wel slim met hun prijzen, ze worden nooit goedkoper, als ze een nieuwe maken, stoppen ze met die oude en zo wordt de prijs nooit echt goedkoper, dus je blijft rond de 400 piek zitten bij hun. Nou ik heb een Aopen brander en die doet het fantastisch hoor, en die was de helft, dus ik hoef niet te klagen

Verwijderd

400 gulden? waar? ik zie ze alleen voor over de 400 gulden

• pimpimmers
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 09:51 schreef hansaat het volgende:
400 gulden? waar? ik zie ze alleen voor over de 400 gulden
Dat is toch niet zo moeilijk pricewatch 389,-

Maar ik heb hem >:) al 10-15cd's gebrand en allemaal goed ik vindt hem belachelijk SNEL!!!
En dan ook nog gewoon gaan internetten en downloaden en de Plexy brand gewoon door :9~

In één woord NICE

• Tonnes746
  • Laatst online: 06-01-2022
Te gek joh, zo'n cd waarvan je weet dat ie pakweg 20 x door burnproof is onderbroken. Zonder daar wat over te zeggen, ben je nou niet een beeeetje bang dat je dat nog es gaat merken?

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

• pimpimmers
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 05:24 schreef Tonnes het volgende:
Te gek joh, zo'n cd waarvan je weet dat ie pakweg 20 x door burnproof is onderbroken. Zonder daar wat over te zeggen, ben je nou niet een beeeetje bang dat je dat nog es gaat merken?
Ik ben misschien een paar dagen laat op bed gekomen maar ik snap er geen hol van wat je allemaal zegt :? :? :?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op vrijdag 07 december 2001 12:13 schreef Pimpimmers20 het volgende:

[..]

Ik ben misschien een paar dagen laat op bed gekomen maar ik snap er geen hol van wat je allemaal zegt :? :? :?
wattie bedoelt is of die burnproof geen vervelende dingen heeft als dat ie niet gelezen kan worden in cdromspelers.
Heb enkel met een DIVX cd er last mee gehad, wilde niet gelezen worden op een bepaalde DVDspeler, maar op andere deed hij het perfect :)
Pagina: 1