Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
ik zou nooit meer iets kleiners nemen, minstens 18.1" TFT, is maar net wat je budget is en hoe snel je geld binnenkrijgt.
Als je maar 100 piek in de maand hebt, lijkt me doorsparen moeilijker dan wanneer je inkomen altijd tussen de 2500 en 4000 ligt
( /me zegt niets
)
Als je maar 100 piek in de maand hebt, lijkt me doorsparen moeilijker dan wanneer je inkomen altijd tussen de 2500 en 4000 ligt
ik loop stage voor 1 jaar. na 1 feb. gah ik een andere stage lopen. en ik vang daar fl 500,= de maand kortom wordt eigenlijk FLINK afgezetOp dinsdag 04 december 2001 01:15 schreef MREn het volgende:
ik zou nooit meer iets kleiners nemen, minstens 18.1" TFT, is maar net wat je budget is en hoe snel je geld binnenkrijgt.
Als je maar 100 piek in de maand hebt, lijkt me doorsparen moeilijker dan wanneer je inkomen altijd tussen de 2500 en 4000 ligt(/me zegt niets
)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
<pappa modus>
Als je nog bij je ouders woont, zou ik niet van die achterlijke aankopen doen en gaan sparen om 's op jezelf te gaan wonen.
Als je al op jezelf woont, zou ik ook niet van die achtelrijke aankopen doen en gewoon 's ff verantwoord gaan leven. Niet al je poen in die kompoeters steken.
</pappa modus>
Als je nog bij je ouders woont, zou ik niet van die achterlijke aankopen doen en gaan sparen om 's op jezelf te gaan wonen.
Als je al op jezelf woont, zou ik ook niet van die achtelrijke aankopen doen en gewoon 's ff verantwoord gaan leven. Niet al je poen in die kompoeters steken.
</pappa modus>
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Verwijderd
Haal een mooie 19" als je je 17" te klein vindt . Ik ben nogal LAN-bewust en heb daardoor een 17" A705MP gekozen , maar mijn volgend scherm wordt een 19" Sony
Pagina: 1