Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Misschien handig als je een voorbeeldje doet? Ik haat nl. Star Trek en met mij misschien meer mensen
Haten is niet het goede woord, maar ik werk per slot van rekening hier (no spam intended!) dus leuk vinden kan ik het natuurlijk ook niet....met mij misschien meer mensen
En nee, ik weet niet...Je weet wel
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Verwijderd
En je hebt ook weer mensen die OzBoz haten omdat hij zulke uitspraken doetOp dinsdag 04 december 2001 00:10 schreef OzBoz het volgende:
Misschien handig als je een voorbeeldje doet? Ik haat nl. Star Trek en met mij misschien meer mensen
Ik zou het in Flash maken, zoe ingewikkeld hoeft het allemaal niet te zijn. Het kan ook wel in DHTML, maar dan moet je toch ook alles Photoshoppen, of Fireworken

Zoals Cheatah zegt Flash is het makkelijkst. Anders werken met tabellen en images of met layers.
Lijkt me wel duidelijk toch?Wat heeft 3po met star trek te maken ?
3PO, het gouden robotje uit.. precies, Star Wars...
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Ik had ergens gelezen dat die op de series zijn gemaakt met fireworks of director ofzo.. en dan naar filmpie ge-exporteerd, en het wordt afgespeeld op die monitors.
Maar dat weet ik niet zeker..
Maar dat weet ik niet zeker..
[off-topic]
Waarschijnlijk was het te laat en wist ik me niet goed uit te drukken maar mijn reply had te maken met de eeuwigdurende wanverhouding tussen Star Wars-aanhangers en Trekkies.
En -onder meer maar niet uitsluitend wegens mijn werkgever- aangezien ik meer naar de eerst genoemde neig dus mijn opmerking over het niet leuk vinden van Star Trek.
Eeeh..Het is nog altijd C-3PO. Afgekort 3PO. (Kijk de films er maar op na.)Op dinsdag 04 december 2001 15:03 schreef DeFeCt het volgende:
1. Het is 3CPO.
Dat bedoelde ik dus!2. Star Wars != Star Trek (godzijdank niet...)
Waarschijnlijk was het te laat en wist ik me niet goed uit te drukken maar mijn reply had te maken met de eeuwigdurende wanverhouding tussen Star Wars-aanhangers en Trekkies.
En -onder meer maar niet uitsluitend wegens mijn werkgever- aangezien ik meer naar de eerst genoemde neig dus mijn opmerking over het niet leuk vinden van Star Trek.
Conclusie: 3PO heb geen ruk met StarTrek te maken
logt nu ook
Stoer; Marduq
* Yellow|A denkt niet dat het een echt duidelijke interface is ...
|{ brrr }] |
Pagina: 1