ICQ kan al heel moeilijk sync.'en met de server....
In Linux is het me nog nooit gelukt...
* chromeeh needs help with the same problem!
In Linux is het me nog nooit gelukt...
* chromeeh needs help with the same problem!
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Hmmm GAIM / lICQ / kICQ allemaal al geprobeerd....
Werkt nu sinds een tijdje met EveryBuddy en dit werkt zeer goed....
Werkt nu sinds een tijdje met EveryBuddy en dit werkt zeer goed....
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik gebruik zelf Gaim nu... Heel erg bare-bones (kan alleen berichtjes sturen), maar ondersteunt wel heel veel protocollen...
Give me Licq any day, though... gtk+licq-ssl was de ultieme ICQ client.
Give me Licq any day, though... gtk+licq-ssl was de ultieme ICQ client.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik gebruik nu Gabber, een client voor het Jabber protocol die je icq list op de jabber server opslaat. www.jabber.org
Jabber heeft bovendien als voordeel dat het niet met 1 centrale server werkt, dus als de connectie naar amerika er weer es uit ligt werkt het gewoon door (tenzij je natuurlijk een server in amerika gaat gebruiken
.
Jabber heeft bovendien als voordeel dat het niet met 1 centrale server werkt, dus als de connectie naar amerika er weer es uit ligt werkt het gewoon door (tenzij je natuurlijk een server in amerika gaat gebruiken
This must be that Woodstock place mom and dad are allways talking about
In ieder geval kan het wel met icq lite. Dit is een java applet op de icq site: http://www.icq.com/icqlite
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Dat gebruikte ik eerst ook, totdat er een verschil in grotte ontstond met de contact list van op mijn hd en die op de server.Op dinsdag 04 december 2001 12:21 schreef zeikstraal het volgende:
In ieder geval kan het wel met icq lite. Dit is een java applet op de icq site: http://www.icq.com/icqlite
Gevolg, ik kon niet meer inloggen en dus een ander icq nummer nemen.
Vaag, dat zou geen probleem moeten geven, maarja icq he.....
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Pagina: 1