Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Muis speelt stukken beter omdat je makkelijker en preciezer kan mikken. Met een gamepad moet je steeds naar links en naar rechts drukken.
Ik heb eens geprobeerd met een gamepad UT te spelen, en het went wel, maar je kan lang niet zo lekker bewegen als met de muis.
Welke muis? Daar valt over te twisten. Zolang je een muis lekker in de hand vindt liggen is hij ok. Als je een zeer hoge muis gevoeligheid gebruikt, moet je een muis nemen met een hoge resolutie. Die kan kleine verschillen dus goed waarnemen. Gebruik je een lage gevoeligheid dan moet je zorgen dat je een muis hebt die snelle bewegingen van de muis over de tafel kan registreren. Een optical valt dan vaak af. Opticals zijn wel zeer precies.
Ik gebruik zelf een Razer Boomslang, ben ik tevreden mee
Ik heb eens geprobeerd met een gamepad UT te spelen, en het went wel, maar je kan lang niet zo lekker bewegen als met de muis.
Welke muis? Daar valt over te twisten. Zolang je een muis lekker in de hand vindt liggen is hij ok. Als je een zeer hoge muis gevoeligheid gebruikt, moet je een muis nemen met een hoge resolutie. Die kan kleine verschillen dus goed waarnemen. Gebruik je een lage gevoeligheid dan moet je zorgen dat je een muis hebt die snelle bewegingen van de muis over de tafel kan registreren. Een optical valt dan vaak af. Opticals zijn wel zeer precies.
Ik gebruik zelf een Razer Boomslang, ben ik tevreden mee
Verwijderd
ik heb absoluut geen problemen met snelle bewegingen met m'n Logitech optical muis, dus ze vallen niet af 
Misschien dat ze het wat minder doen op een tafel, ik gebruik ook een muismat (is ook zachter voor je hand... maar dan valt ie weer in slaap en speel je slechter bla bla bla
)
Misschien dat ze het wat minder doen op een tafel, ik gebruik ook een muismat (is ook zachter voor je hand... maar dan valt ie weer in slaap en speel je slechter bla bla bla
Verwijderd
Toen ik begon met die computer toestanden (ps1) was ik er ook van overtuigd dat ik quake met een joypad moest spelen (lekker relaxed achterover zoals ik gewend was) maar na eindeloos gekloot met een joypad ging ik toch maar ff een muis keyboard setupje uit testen waar ik in den beginne compleet gestoord van werd maar ja... its the only way to play! kijk maar naar die gasten die hun beroep gemaakt hebben van q3....juist keyboard en muis
Duidelijk een muis+toetsenbord
Ik heb zelf een optical internet explorer van Microsoft
Deze vind ik goed genoeg voor mijn dagelijkse game fun
Ik heb zelf een optical internet explorer van Microsoft
Deze vind ik goed genoeg voor mijn dagelijkse game fun
een maat van me gebruikt muis en joypad 
vraag niet hoe, maar hij doet het en nog goed ook
echt vaag als je die gast ziet spelen
vraag niet hoe, maar hij doet het en nog goed ook
echt vaag als je die gast ziet spelen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Muis en toetsenbord, idd! Ik speel liever met een normale muis met bal. Maar ik heb het laatste jaar met een optische gespeeld. Af en toe maakt tie ff een beweging niet wat soms fataal kan zijn. Maar een gamepad? Nooit veel te omslachtig (wel ruimtebesparend)
boomslang
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Force Feedback Stuur + muis
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik speel altijd Unreal Tournament met me ventilator!
en dan als er een poppetje aankomt, dan zet ik me ventilator aan en WWHOOOOSSSHHH poppetje tegen de muur kapot geblazen werkt perfect joh
(als ik geen ventilator voor handen heb, wil ik ook nog weleens muis en toetsenbord gebruiken, ik weet het, het is een hele rare combinatie)
en dan als er een poppetje aankomt, dan zet ik me ventilator aan en WWHOOOOSSSHHH poppetje tegen de muur kapot geblazen werkt perfect joh
(als ik geen ventilator voor handen heb, wil ik ook nog weleens muis en toetsenbord gebruiken, ik weet het, het is een hele rare combinatie)
Hallo, een muis en een gamepad zijn niet met elkaar te vergelijken. Dat slaat nergens op.
Een gamepad is om te bewegen, een muis om te mikken.
Zonder muis kan je per definitie NIET een FPS spelen. En als je het kan (na een tijdje oefenen
), dan niet zo goed als met keyboard+muis.
Een gamepad is om te bewegen, een muis om te mikken.
Zonder muis kan je per definitie NIET een FPS spelen. En als je het kan (na een tijdje oefenen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1